Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

Winquman

Medlem
Radisson Blu Chisinau, uppgraderad från standard till juniorsvit (kollegan utan kort på samma bokning uppgraderad till businessclassrum). Är CCG. Riktigt fint rum, men lite oklar över vad jag ska ha gästtoaletten till...
57625b557e2188e196249eaa98d4100a.jpg
 

Ronnie W

Ny medlem
Radisson Blu Riverside, Göteborg.

Blev direkt igenkänd av receptionen.
Hade bokat BC, eftersom rummen är betydligt större. Dessutom då man ej kan räkna med uppgradering som CCG på detta hotellet. Trevlig utsikt och välkomstgåva vid ankomst, på rummet.
 

D100

Medlem
Jag måste säga att det är väldigt få gånger, kan knappt minnas senast det hände att jag inte blev upgraderad. Senast i Oslo så fick jag ett BC rum, nackdelen är att deras hotel i usa är oftast riktigt dåliga = i nivå med motel...
 
Radisson Blu Scandinavia, Göteborg

Status: CCG

Bokat: Billigaste rummet

Erhöll: Juniorsvit

Gåva: Någon form av Lakridschoklad som var väldigt god

Minus: Ingen värme eller varmvatten innan 17.30 men det hade de mailat om flera dagar i förväg och jag var ändå inte på hotellet då
 

JWD

Medlem
Inte en uppdatering men ändå något som passar i tråden.

En tjejkompis till mig frågade om jag kunde boka hotell i Prag (är CCG). Och visst kunde jag det då lotten föll på Park Inn Hotel Prague. Och när hon och hennes syster kom tillbaka till hotellet så stod den här födelsedagsbakelsen samt en flaska bubbel och väntade. Hon fyller år idag (checkade in igår) och det verkar som att hotellet har uppmärksammat det! :)
CIPI.jpg
 
Toppen