Senaste nytt

Scandic Friends-poäng och EuroBonus-poäng samtidigt?

Man kan enligt reglerna inte kombinera förmåner utan man väljer vilket kort som skall gälla. I praktiken är det dock annorlunda, våra system spottar ju tex ut kupongen för scandic friends automatiskt och i princip alla delar ut den även om gästen bett om EB poäng istället för scandic,

När det gäller 2F1, ingen aning varför. SJ grå/svart har inte 2F1 tex utan för 50:- kupong istället
 

Johan67

Medlem
Under oktober och november 2016 får man "double-dip" - dvs de vanliga Scandic-poängen samt 500 Eurobonus-poäng per övernattning.

För mig är det ett bra erbjudande då jag bor på Scandic 3-4 dagar per vecka året om :)!
 

Lokföraren

Medlem
Under oktober och november 2016 får man "double-dip" - dvs de vanliga Scandic-poängen samt 500 Eurobonus-poäng per övernattning.

För mig är det ett bra erbjudande då jag bor på Scandic 3-4 dagar per vecka året om :)!
Stackars dig. Tycker scandic är tråkigt och opersonligt så det räcker å blir över. Men jag bor också på scandic. Tyvärr.

Ska kolla i kväll om ja kan få in EB poäng också.
 

Nemo

Medlem
IMG_1632.PNG
 
Provade det sist de hade den här kampanjen, men om man tog Scandic+Eurobonus kunde man inte få till SJ eller BRA samtidigt.

Då var det inte mycket att skryta över. (Även om jag kanske hellre tar 500 EB-poäng än lika många BRA-poäng). Ska bo ett par nätter på Scandic i veckan, så det blir att ta en diskussion ikväll antar jag :)
 
Kan man använda förmånen bo 2 betala för en 1 som man har med Diamond på sas men ändå använda scandic friends för poäng? Är det någon som gjort det?
 

taxvalp

Medlem
Är det verkligen någon skillnad i poäng om man bor 1 eller 2 personer?

Tror att @Robban1616 undrar om man kan utnyttja EBD-förmånen dubbelrum till enkelrumspris samtidigt som man får poäng till Scandic Friends.

Jag är ingen stor Scandic-kund, men ett par gånger har jag bokat ett större rum till enkelrumspris via hemsidan och bott två och då skrivit i kommentarerna att jag är EBD. Har fungerat.
 
Toppen