Senaste nytt

Error Fare i Business med Austrian/Lufthansa

wollmar

Medlem
Var det någon annan som bokade denna "deal" från Austrian:). Två veckor har passerat och bokning är fortfarande intakt men som alltid så ökar spänningen ju närmare avresedatumet kommer. Vore kul och höra om någon annan har bokat en EF med Austrian eller Lufthansa tidigare och hur det slutade!
 

Jonas C

Medlem
Var det någon annan som bokade denna "deal" från Austrian:). Två veckor har passerat och bokning är fortfarande intakt men som alltid så ökar spänningen ju närmare avresedatumet kommer. Vore kul och höra om någon annan har bokat en EF med Austrian eller Lufthansa tidigare och hur det slutade!
EF = expert flyer?
 

flum

Medlem
Var det någon annan som bokade denna "deal" från Austrian:). Två veckor har passerat och bokning är fortfarande intakt men som alltid så ökar spänningen ju närmare avresedatumet kommer. Vore kul och höra om någon annan har bokat en EF med Austrian eller Lufthansa tidigare och hur det slutade!
I våras låg det ute en fare med lufthansa/swiss/united från stockholm till bla atlanta och vancouver om jag kommer ihåg rätt. Den kostade kring 6000kr i business och såvitt jag vet avbokade dom inte dessa så du kan nog vara lugn. Vilken bokningsklass är det?
 

jerixon

Medlem
Det var ju inte de billigaste vi sett och jag var en av de som flög på den förra från Stockholm.
Tror nog att du kommer få flyga :)
 

wollmar

Medlem
Det har de upptäckt sedan länge och rättat det också.

Efter att priset försvinner finns det ingen anledning att vara så värst försiktig.

Sant, men eftersom man skapar tråd och diskuterar priset och på så sätt legitimerar faktumet att det är fel pris så finns det en anledning att bolagen kan argumentera emot en genom att hävda att man varit medveten om felet. Det är min teori.
 
Toppen