Senaste nytt

Har någon lyckats att få cashback på SAS bokning från Bonusway?

Dr. Miles

Expert
Enligt Bonusways webbsida, kan man tjäna 45 SEK per SAS bokning (betald bokning, ej bonusresor)

SAS Scandinavian Airlines: Tjäna 45,00 kr - Bonusway

Jag har bokat tre SAS resor via Bonusway och två av dem har jag redan rest, men ingen registrering av köpaktivitet.
Enda som jag kan se är "klickaktivitet", vilket betyder att jag har faktiskt klickat länken på Bonusway till SAS innan jag bokade resan. Men som sagt inget köp är registrerat.

På Refunder.se fick jag ett mail/SMS ganska omgående efter en bokning och cashbacken hamnade i kategorin "Inkommande återbäring".
Därför undrar jag om någon lyckats att få cashback på SAS bokning från Bonusway?

Jag måste säga att beskrivning på Bonusways webbsidor är mycket otydligare än vad som står på Refunder.se.

Bonusway skrev:
Bonus max 45,00 kr

Det kan tolkas att man får max 45 kr men kanske ingenting beroende på summan? boknigsklassen? eller vädret?
Villkoren är inte tydliga.
 

olo

Medlem
Har har gjort en handfull bokningar, varav några är genomförda - men inget är utbetald. Däremot syns min aktivitet under "Klick".
Jag började använda Bonusway när Refunder slutade med SAS.
 

Dr. Miles

Expert
Inlägg från: Era erfarenheter av cashback-sidor? | Sida 17 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Har du kontaktat Bonusway om detta?

Jag testade att boka Accor via Bonusway och det registrerades inte heller (att jag besökt Accorsidan
registrerades däremot)
Ja, efter ett mail till deras kundtjänst och påtalade om att jag inte har fått några cashback från mina bokningar.

Jag misstänker att det är deras affärsmodell.
De krediterar inte cashback automatiskt men de krediterar den när någon klagar.
 

Homer

Medlem
SAS.jpg
 
Toppen