Senaste nytt

Diskställ

Jonas C

Medlem
Varför finns det inget diskställ i loungen? Tycker att det är lite märkligt att man inte kan ställa ifrån sin sin egen disk, istället för att vänta på att personalen ska plocka undan den. Jag har inget emot att gå bort några meter med min tomma kaffekopp när jag är klar med den. Det hade säkerligen gjort personalens jobb mycket lättare, samt ökat trevnaden för andra gäster.
 

igelkotten

Medlem
Hade varit bra på SAS-loungen som tycks ha få anställda relativt antalet gäster jämfört med utländska lounger. Är ofta tvungen att skjuta undan disk från tidigare gäst när jag ska hitta någonstans att sitta på T5 ARN.
 

Claes L

Medlem
Som lagomblyg svensk utan DYKWIA-attityd skulle jag inte ha några problem med ett diskställ, men för många utsocknes besökare skulle det nog vara mycket främmande...
Kan hålla med om att någon premium känsla får man inte direkt med ett diskställ.
Men om man kunde "kamouflera" det bra så hade de ju funkat.
Själv tycker jag det vore bra med ett ställ och skulle mer än gärna använda det
 

Hachans

Medlem
Kan hålla med om att någon premium känsla får man inte direkt med ett diskställ.
Men om man kunde "kamouflera" det bra så hade de ju funkat.
Själv tycker jag det vore bra med ett ställ och skulle mer än gärna använda det

SJ har ju en vagn som står vid köket i deras lounger med en pytteliten skylt på vagnen om att det är tacksamma om man hjälper dem. Pallar man inte lämna undan sin disk så plockar de också, men tillräckligt många gör det för att det inte ska bli stökigt.
 

igelkotten

Medlem
Jag brukar ofta ta en sista glas whiskey innan jag drar, så brukar då, ifall jag inte har för mycket disk, ta med mig den och ställa på vagnen (personal meckar ju ofta vid serveringsdelen) eller ställer glaset där det redan finns disk.
 
Toppen