Senaste nytt

Problem att boka biljett med Asiana

SvartMjolk

Medlem
Jag har försökt i två dagar nu att boka flyg från Singapore till Seoul och tillbaka till Singapore från Jeju. Bästa priserna hittar jag på Asianas hemsida, men det går inte att komma igenom hela bokningen. Detsamma gäller appen. Problemen var exakt samma förra året för mig.

Någon som haft samma problem? Hur löste ni det? Hittar inte samma pris på någon resebyrå heller.
 

flum

Medlem
Jag har försökt i två dagar nu att boka flyg från Singapore till Seoul och tillbaka till Singapore från Jeju. Bästa priserna hittar jag på Asianas hemsida, men det går inte att komma igenom hela bokningen. Detsamma gäller appen. Problemen var exakt samma förra året för mig.

Någon som haft samma problem? Hur löste ni det? Hittar inte samma pris på någon resebyrå heller.
Du hittar alltså något på Asianas hemsida - imponerande :p
 

SvartMjolk

Medlem

Har tänkt i liknande banor. Men jag är för oinsatt för att riktigt förstå. Det som händer är att det inte går att klicka sig vidare när man valt flighter. Jag har testat i IE, Safari, Chrome och Firefox.

Deras kundtjänst har bett mig mejla in uppgifter så ska de titta på det. Men om någon har ett bra tips så är det bara att skriva. :)
 
Jag har bokat resa med Asiana Airlines genom deras hemsida. Men varje gång jag försöker skriva in mitt eurobonus nummer under FFP No så får jag incorrect membership. Testat med och utan ebg prefix men ingen skillnad. Något tips hur jag kan lösa detta?
 

teknik

Medlem
Hade samma problem för ett tag sedan och försökte tyda alla skript de har på hemsidan. Kort sagt verkar det som att servern försöker läsa in siffrorna som Asiana Club hur man än skriver det. Har inte hittat något annat sätt än att ringa in.
 
Hade samma problem för ett tag sedan och försökte tyda alla skript de har på hemsidan. Kort sagt verkar det som att servern försöker läsa in siffrorna som Asiana Club hur man än skriver det. Har inte hittat något annat sätt än att ringa in.
Tack för info. Vilket nummer/plats ringde du in till? Fanns en drös med nummer såg jag.
 
Toppen