Senaste nytt

Return med vändande maskin i Hong Kong

Hej Vänner,

Tänkte kolla om det är någon här som har åkt med vändande maskin tillbaka. ARN-HKG-ARN.

Är det för liten groundtime - (2 timmar) för att hinna med tillbaka ? Dvs genom transit/Security och sen boarda igen.

Mvh Milage Run :)
 

lillemannen

Medlem
Ja-Det går att boka så, iallafall på SAS hemsida, det jag testade var SK 963 och SK964 dagen efter, alltså med vändande maskin.

Hoppas bara man kan checka in HKG-ARN på Arlanda, så man slipper det mecket vid Transit i HKG.

Security kommer inte godkänna utprintad biljett om den inte är gjord i transit området. Så var det för mig i våras. Det var inga problem att få en biljett i transit området gick smidigt.
 

AABack2ARN

Medlem
Så transit security i Hong Kong accepterar bara flygplatsutskrivna boardingkort? Jag garanterar att de godkänner boardingkort utskrivna på andra flygplatser och jag tror de godkänner egenutskrivna boardingkort också men det vet jag inte med lika stor säkerhet
 

stensth

Medlem
De två sista gångerna jag har varit i HKG så har jag bara använt "Wallet" på iphonen. Det vill säga, biljetten från SAS appen, inget fysiskt boardingkort.
 
Toppen