Senaste nytt

Pontus in the Air inleder samarbete med SAS EuroBonus

BusinessClass

Redaktör
Pontus Groups senast tillskott Pontus in the Air, på Stockholm Arlanda Airport Terminal 5, har inlett ett samarbete med SAS EuroBonus. Från och med 5 oktober kan medlemmar tjäna eller använda sina EuroBonus-poäng på Pontus in the Air innan resan. Pontus in the Air öppnade i slutet av april på Stockholm Arlanda Airport Terminal 5,…
 

mha321

Medlem
Synd att det inte framgår hur mycket man tjänar/betalar. Spontan gissning är att det är uselt värde för att betala med eb poäng. Men all intjäning är bättre än ingen intjäning!
 

mha321

Medlem
Det står att man tjänar ett poäng per spenderad krona.
Men vaf... Jag tar tillbaka och hävdar motsatsen. Jag tyckte jag läste det flera gånger och fick det till att man får poäng per spenderad krona men missade totalt ordet "ett". Skyller på alltför lite kaffe (nej, idag är det kundbesök i Stockholm så det blir inget riktigt fika...) för att ha kommit igång ordentligt ännu.

Tack för påpekandet!
 
IMG_6433.PNG
Inte så bra pang för poängen där...
 

palmen

Moderator
Visa bifogad bild 56972
Inte så bra pang för poängen där...
Det beror ju på för vem, bättre än att köpa muffins antar jag. Tror inte riktigt vi är målgruppen för att köpa presentkort med bonuspoäng i och med att vi nyttjar dom till sånt med högre värde. En familj som reser 2 ggr per år inom Europa kan säkert ha nytta av det där även om jag tror det är få som kommer nyttja det.
 
Är det någon som fått in några poäng för besök dom gjort på restaurangen? Jag har väl gjort 5-6 besök sen dom började med detta och inte sett röken av några poäng än så länge.
 
Toppen