Senaste nytt

SÖKER: Max pleasure för 120 000 Eurobonuspoäng nu i Oktober

bigbro

Medlem
  • Varifrån vill du börja din resa? Oslo
  • Var är din destination? Longhaul i Business (eller bättre...), gärna mot USA
  • När vill/behöver du resa ut? Från 16 till 25 oktober
  • När vill/behöver du komma hem? Senast 28 oktober
  • Hur länge vill du vara borta? Max 3 nätter
  • Hur många personer som skall resa? 1
  • I vilken kabinklass? Business (or above)
  • Med vilka flygbolag vill du flyga med? Star Alliance
  • Vad är din budget? (per person) 120 000 EB-poeng
  • Vad är det viktigaste för dig? Komfort, bang for the buck
  • Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Behöver inte det
Hej experter,
Jag har ca 65 000 poäng som går ut i november och pappaledighet som tar slut sista Oktober. Jag har också en snäll sambo som tycker det vore dumt om poängen bara försvinner. Jag har totalt ca 120 000 poäng till disposition och ser att man kan ta SAS tur/retur Chicago från den 15. oktober, men är lite osäker på om det verkligen är det bästa man kan få ut av denna möjlighet. Vill ju naturligtvis inte vara borta från familjen för länge, och det är en rejäl barnvaktsinsats som krävs för att få detta till at funka, så tänkte kolla med de som är absolut bäst på detta om det är andra alternativ jag bör överväga.

Skulle ju gärna åkt till NYC, men där ser det inte ut som om det är några bonusbiljetter. Last option är London t/r för 60 000 poäng ca, då får jag ju bränt av de poängen som annars försvinner, men... Tips mottages tacksammast!
 
  • Gilla
Reactions: Gus

jumbooze

Medlem
Boka något som du gillar för den sista datumet du kan resa och boka avbokningsbart hotell och se om eurobonus 3.0 införs ( ska enligt utsago bli så att poäng ej förfaller ).
 

Canadien

Medlem
Jodå (eller sambon har), men vad skall jag med den om jag reser ensam?
Dock måste vouchern och poängen komma från samma person vad jag förstått, så det funkar inte om den står på sin fru. Annars hade du kunnat få 50% rabatt ja. Och t ex åkt First t o r Asien
 
Toppen