Senaste nytt

Luciafirande med SAS i London fredag 9 december 2016

Agö

Medlem
Enligt tradition bjuder SAS in till Lucia- och julkonsert i Westminster Cathedral.

SANKTA LUCIA MUSIC AND CHRISTMAS CAROLS AT WESTMINSTER CATHEDRAL, LONDON
Dear X,

We’d like to invite you and a guest to join SAS at the annual Swedish celebration in honor of Sankta Lucia at Westminster Cathedral, London on Friday 9 December.

The program includes a selection of traditional Swedish, English and international Christmas carols. Towards the end of the concert, the lights will be dimmed as Sankta Lucia leads her candlelit procession through the cathedral. Seating is at the front of the church, close to where the Choir of Westminster Cathedral, the Ulrika Eleonora Church Choir, the Swedish Mezzo Soprano Dagmar Zeromska and Mats Lidström on cello will perform.

Where: Westminster Cathedral, London

When: Friday 9 December 2016 at 7:00 pm (doors open at 6:00 pm, congregation must be seated by 6.45 pm)

Price: 500 EuroBonus points (maximum 2 tickets per member).

Kids are welcome, but please note that this event is limited to children age 7 and older. Book now, since it’s first come, first served.

Best wishes, SAS

upload_2016-9-30_17-4-38.png
 
  • Gilla
Reactions: jsn
Naturligtvis bokade jag två biljetter innan jag kollade med hustrun, och lika naturligtvis har hon en annan julkonsert på lördagen i Helsingborg. Så¨jag har två mäjligheter, åka själv (ev med någon kompis) eller ge bort biljetterna till någon på BC. Jag tror jag väljer det sistnämnda, så om någon känner för en fredagkväll i Westminister Cathedral så hojta till. Först till kvarn ...

PS. De 1000 EB får jag bjuda på, lärpengar.
 

Ricci

Medlem
Naturligtvis bokade jag två biljetter innan jag kollade med hustrun, och lika naturligtvis har hon en annan julkonsert på lördagen i Helsingborg. Så¨jag har två mäjligheter, åka själv (ev med någon kompis) eller ge bort biljetterna till någon på BC. Jag tror jag väljer det sistnämnda, så om någon känner för en fredagkväll i Westminister Cathedral så hojta till. Först till kvarn ...

PS. De 1000 EB får jag bjuda på, lärpengar.
Jag såg också mailet igår om det och tänkte snabbt slå till. Som tur var tänkte jag efter och insåg att jag är i Italien då.
 

jsn

Medlem
Naturligtvis bokade jag två biljetter innan jag kollade med hustrun, och lika naturligtvis har hon en annan julkonsert på lördagen i Helsingborg. Så¨jag har två mäjligheter, åka själv (ev med någon kompis) eller ge bort biljetterna till någon på BC. Jag tror jag väljer det sistnämnda, så om någon känner för en fredagkväll i Westminister Cathedral så hojta till. Först till kvarn ...

PS. De 1000 EB får jag bjuda på, lärpengar.
Jatack jag tar gärna en biljett!
Jag har redan bokat flyg och hotell och har väntat på att detta erbjudande skall komma även i år, men gratis är alltid gott :) Jag bjuder på en öl när vi träfffas.
 

jsn

Medlem
I år verkar de inte skickas med snigelpost, på vouchern man får elektroniskt står det att vouchern bytes mot biljetter i dörren på kyrkan.
 
Toppen