Senaste nytt

Typiskt ! För att testa BA bokade jag en resa till London 30/1

Anfield

Medlem
För att testa BA för första gången bokade jag en resa till London 30/1.

och i dag fick jag detta mail :( bara att betal för fikat då :)


Changes to our Euro Traveller catering

Dear Mr Anfield

Thank you for booking your flight with British Airways. We're writing to let you know about some key changes that are taking place to our on-board catering.

From 11 January, we're upgrading our food offering on all short haul flights to and from London Heathrow and London Gatwick to a new buy-on-board menu range. Partnering with Marks & Spencer, another great British brand, you will be able to buy from their delicious and seasonally inspired menu, 'M&S on board', which will replace the complimentary service currently provided in our Euro Traveller cabins, including UK domestic flights.



With a variety of M&S food, including vegetarian and healthy fresh options, you'll now be able to enjoy the flavours you love from this British high street favourite while in the air. Products such as Spiced Chicken Salad with Quinoa and Rice, and Aberdeen Angus Beef and Red Onion Chutney Bloomer are just some of the tasty highlights you can look forward to, along with a wide selection of popular savoury snacks and sweet treats.

What's more, Executive Club Members will now have the option to spend their Avios on board. With all food on the menu priced at under £5, and all of your favourite branded wines, spirits and soft drinks also available to buy, payment using Avios or via a debit or credit card, will be quick and easy.

Please note, cash payments will not be accepted, so if you are travelling in a group, please let the rest of your party know about this change.

From summer 2017, 'M&S on board' will also be available to purchase on flights to and from London City and London Stansted. For any bookings you have in Club Europe or on long haul flights, the existing full complimentary food offering will continue to be served.

We look forward to welcoming you on board and unveiling our new menu
 

Anfield

Medlem
Men när jag bokade stos det att det ingick snacks och d
När SAS tog bort fri fika (senast) så fick ju kunder som bokat innan nyheten släpptes sina fikautlägg ersatta av kundtjänst i efterhand...


Funderar om man skulle skriva till dom att man är en trogen SAS kund och ville prova BA till London för att testa deras service och njuta av en London Pride .... Tror faktiskt jag ska göra det ......
 

JensE

Medlem
Men när jag bokade stos det att det ingick snacks och d



Funderar om man skulle skriva till dom att man är en trogen SAS kund och ville prova BA till London för att testa deras service och njuta av en London Pride .... Tror faktiskt jag ska göra det ......
Tror London Pride är endast i club europe och i loungerna faktiskt.
Åkte en gång ekonomi för kanske 2 år sedan och beställde en men blev nekad med hänvisning att den bara serveras i affärsklass.
Men om dom ska börja ta betalt så kanske den serveras i hela planet.
 

nissefalk

Medlem
London Pride är nu ersatt ombord och i loungerna (tillfälligt ?) med Tribute Cornish Pale Ale från St Austell Brewery

46762-350885e923dc12a58b980831d7cc0e1d.jpg
 

Attachments

  • IMG_2480.jpg
    IMG_2480.jpg
    60,2 KB · Visningar: 201

nissefalk

Medlem
Gnällde lite på att man skall ta betalt för fika till British Airways Twitter support, fick detta som svar

We appreciate your comments, please be assured we'll feed them back. Our customers have told us we’re great at running an airline, but they’d like food options from a food brand they recognise and love, and that they’re happy to pay for it.
 

NyfikenGrau

Medlem
Gnällde lite på att man skall ta betalt för fika till British Airways Twitter support, fick detta som svar

We appreciate your comments, please be assured we'll feed them back. Our customers have told us we’re great at running an airline, but they’d like food options from a food brand they recognise and love, and that they’re happy to pay for it.

Att döma av hur detta och många andra standardsvar har mottagits på flyertalk och andra forum, tror jag det hade varit mycket bättre för British Airways att bara skriva "vi behöver spara pengar och måste därför tyvärr minska servicen".
Istället snärjer man in sig i allt mer hopplösa standardsvar som det du fick (uppenbart ljug), eller att det som serverats i economy hittills aldrig tagits med i biljettpriset, eller att kalla förändringen "upgrade" osv. Därmed visar man att man tror den genomsnittlige BA-kunden är hopplöst korkad. Detta verkar inte helt överranskande ha upprört ännu mer än försämringen i sig.
 

Anfield

Medlem
Skrev och frågade om nu när jag var utan fika och status lös på OW, kunde få ett bra pris på en uppgradering till Business. Tror inte mycket på det men men försöka går ju !
 
Toppen