Senaste nytt

Champions League Final lördag 19/5

Vem vinner och vem hejar du på?


  • Total voters
    13
  • Poll closed .

Concorde

Founding Member
Jag hejar på Chelsea, från topp till tå.
Har inget emot Bayern och har haft ett öga för dom sedan alla besök i Munchen som barn, men åren i London och besök på Stamford Bridge, Mourinho etc gör att hjärtat klappar blått.

Antingen 2-1 Chelsea eller 4-0 Bayern är mitt tips.

Vilka hejar du på och vilka tror du vinner?
 

Palazzi

Medlem
Jag gör en rejäl hacka om Bayern vinner Champions Leauge, så av den anledningen röstar jag tyskt! :p

Annars bryr jag mig inte så mycket när Milan är ute. Gläds åt Milanvinster och Arsenalförluster;)

Vore kul om Bayern fick ta hem det på hemmaplan tycker jag. Lär ju bli en rejäl folkfest då! :cool:
 

Cornelius

Medlem
Chelsea har inte det bästa laget i denna matchen, men har flyt och vinner knappt.

Hejar inte på någon av dessa .
 

A380*G

Medlem
Hoppas Bayern vinner. Trodde på dem som segrare efter att gruppspelet var över, dock trodde jag de skulle få möta Real. Skulle vara trevligt att slippa Chelsea i CL nästa år.
 

Lonelyflyer

Medlem
gillar tyska landslaget och typ halva deras lag spelar ju i Bayern, så det får det bli
Dessutom spelar Bayern riktigt bra fotboll med många offensivt skickliga spelare
3-1 till BM
 

henrik l

Medlem
I VM-finalen 1974 mellan (Väst)Tyskland och Holland höll jag på (Väst)Tyskland och sedan dess hållit på Tyska lag.

Det är djupt rotat. Vid VM-semin 2006 mellan Tyskland och Italien såg jag denna match på TV på Sicilien tillsammans med frun och drygt 10 av hennes släktingar. När Grosso gjorde 0-1 i 29:e förlängningsminuten hoppade typ 13 pers upp och skrek, men en satt kvar i stolen:cool: Men finalen höll jag på Italien:D
 
Toppen