Senaste nytt

AVIS: 3.000 poäng för minst 2 dagar (nytt erbjudande från sept. 2016)

Homer

Medlem
AVIS.jpg


DON'T JUST DRIVE. DISCOVER.
dotted_line_3column_black.gif


Terms and Conditions

1. Only valid for reservations created in the period 1st September and 31st October 2016 and with rental period 1st November 2016 and 31st August 2017.

2. Valid for all rentals in Europe, The Middle East, Africa and Asia.

3. 3,000 Extra points awarded for 2 days or longer rentals when booking via Great Avis deals for EuroBonus members If you like to make your reservations via Avis websites or Avis Call Centre you need to quote your EuroBonus AWD number:
N070000 Member
K126200 Silver
E114500 Gold
D194200 Diamond
N072800 SAS Pandion

4. Only valid when your EuroBonus AWD number has been quoted. Your AWD code is located on the back of your EuroBonus card. Your AWD number will automatically be applied when booking via Great Avis deals for EuroBonus members

5. If any other AWD number is present in a customer’s Avis Preferred profile and this is used in the rental booking no bonus EuroBonus Extra points or free additional driver will be awarded and once booked this cannot be reversed.

6. Free Additional Drive. Simply make your reservation as normal and then request an additional driver to be added when you collect your car.

7. If additional driver is added at time of reservation you will see the additional cost. The cost for additional driver will be removed when you collect your car.

8. Offer of up to 15% is valid worldwide, but level of discount various from country to country.

9. Discounts may apply to all rental length (weekend, daily, weekly rates).

10. May not be used in conjunction with any other coupon, promotion or offer.

11. Standard Avis and SAS EuroBonus Terms and Conditions apply.


Great Avis deals for EuroBonus members
 

Layzedad

Medlem
Tänkte att jag skulle lägga en ny matta med hyrbilsbokningar från Januari till Augusti för att använda denna kampanjen men märker att priserna har ökat drastiskt. Hela detta året har jag betalt 972.95 SEK för en Golf i två dagar, helt plötsligt kostar samma bil 1350,10 SEK (sammapris oavsett EB-nivå) men riktigt intressant blir det om jag väljer Non EuroBonus Members för då går priset ner till 1299,80 SEK!
Snacka om annorlunda erbjudande :)
 

Homer

Medlem
Tänkte att jag skulle lägga en ny matta med hyrbilsbokningar från Januari till Augusti för att använda denna kampanjen men märker att priserna har ökat drastiskt. Hela detta året har jag betalt 972.95 SEK för en Golf i två dagar, helt plötsligt kostar samma bil 1350,10 SEK (sammapris oavsett EB-nivå) men riktigt intressant blir det om jag väljer Non EuroBonus Members för då går priset ner till 1299,80 SEK!
Snacka om annorlunda erbjudande :)

Det är vanligt att priserna går upp och ner, ibland ganska mycket, det är därför man ska kolla regelbundet.


Väljer du väljer du Non EuroBonus Members är det ytterst tveksamt om du kommer att få 3000 poäng
§4. Only valid when your EuroBonus AWD number has been quoted.
se även §5

Det ser ut som att AWD N008200 används och den är inte uppräknad i §3

Man kan ju se det som 50kr rabatt istället för poängbonusen.
 

henke12

Medlem
Någon som vet om denna gäller om man hyr i 1 dag + 12 timmar?

Räknas det som 2 dagar?
Hämta 08.00 dag1, lämna 20.00 dag 2
 

Capa

Medlem
Frågan är ju om man jag nyttja erbjudandet genom att göra flera på varandra följande bokningar? Alltså säg att man skulle behöva hyrbil en vecka, att man då återlämnar bilen efter 3 dagar och plockar ut en ny i samband med returen av den första och kör bil nr2 i 4 dagar. Klart man kan boka i olika namn etc. men det blir ju rätt krångligt i längden. Någon som vet?
 

Homer

Medlem
Frågan är ju om man jag nyttja erbjudandet genom att göra flera på varandra följande bokningar? Alltså säg att man skulle behöva hyrbil en vecka, att man då återlämnar bilen efter 3 dagar och plockar ut en ny i samband med returen av den första och kör bil nr2 i 4 dagar. Klart man kan boka i olika namn etc. men det blir ju rätt krångligt i längden. Någon som vet?

om det är samma station där du lämnar och hämtar ska det INTE fungera, jag har för mig det även står så reglerna. Olika station är däremot ok
 

Karl Pedal

Medlem
Bokade precis en bil på ovanstående länk (avisworld.com) och noterade att sidan inte använder SSL, trots att det står på bokningsformuläret!

En liten varning alltså, åtminstone till er som bokar över oskyddade trådlösa nätverk. Man vill helst ha SSL/TLS (https://) kryptering när man skriver in sitt kortnummer.
 

Son Nguyen

Medlem
Tänkte att jag skulle lägga en ny matta med hyrbilsbokningar från Januari till Augusti för att använda denna kampanjen men märker att priserna har ökat drastiskt. Hela detta året har jag betalt 972.95 SEK för en Golf i två dagar, helt plötsligt kostar samma bil 1350,10 SEK (sammapris oavsett EB-nivå) men riktigt intressant blir det om jag väljer Non EuroBonus Members för då går priset ner till 1299,80 SEK!
Snacka om annorlunda erbjudande :)
Vilket erbjudandeo_O
 
Toppen