Senaste nytt

Eloge till Diamond supporten

Håller med. Köpte ett travelpass med 20 klipp i veckan, och ringde/mejlade diamond-service och bad dem boka av/om 7 befintliga resor till passet. Snabb och mycket korrekt service vill jag påstå, och nu saknas bara 1 av 7 refund notice. Har just mejlat dem igenom om den sista.
 

aldrighemma

Medlem
Lustigt vad olika erfarenheter man kan ha! Jag har haft väldigt svårt att få hjälp av dom, så till den milda grad att jag till slut frågade dom vad dom faktiskt KAN hjälpa till med, jag fick följande svar:

"Vi svarar på frågor om EuroBonusprogrammet som kan vara allt från
att informera om förmåner till att göra felanmälningar och korrigera
felaktiga poängsummor. Vi hanterar inte efterregistrering av poäng då det sköts
av en annan avdelning. Vi svarar ibland på andra frågor också om vi kan
men i huvudsak är det EuroBonusärenden som vi hanterar."

Jag har försökt få hjälp med bl a återbetalningsärenden och bokningsrelaterade frågor utan att lyckas.
 

FF#1

Medlem
Lustigt vad olika erfarenheter man kan ha! Jag har haft väldigt svårt att få hjälp av dom, så till den milda grad att jag till slut frågade dom vad dom faktiskt KAN hjälpa till med, jag fick följande svar:

"Vi svarar på frågor om EuroBonusprogrammet som kan vara allt från
att informera om förmåner till att göra felanmälningar och korrigera
felaktiga poängsummor. Vi hanterar inte efterregistrering av poäng då det sköts
av en annan avdelning. Vi svarar ibland på andra frågor också om vi kan
men i huvudsak är det EuroBonusärenden som vi hanterar."

Jag har försökt få hjälp med bl a återbetalningsärenden och bokningsrelaterade frågor utan att lyckas.
Precis vad jag menade med att tänka om den andra supporten var lika bra för Diamond, det är allt för ofta de bara vill göra eb ärenden...
 
Toppen