Senaste nytt

Bokningstips för att 1 gratis gäst som HHD ska fungera?

SNIFF

Medlem
Hittills har jag bokat så som förmånen säger. 2 vuxna minus 1 vuxen, gratis = 1 vuxen i bokningen.
Sedan har jag mailat hotellet och bekräftat att det är så med hänvisning till tidigare bokningar på andra hotell. Hittills aldrig varit ett problem, alla säger också att de blir lite ledsna på hemsidan. Det är inte implementerat att man som inloggad HHD har den funktionen tillgänglig i bokningsförfarandet.

Ring hotellet för snabbast svar: TEL: +31-20-2159999,
Mail: amshx_hampton@hilton.com
Din länk är privat, publik länk: Hampton by Hilton Amsterdam Centre East - Hotel Details
 

Maja

Medlem
Tack Sniff för att du klargjorde vad som gällde!

Har haft mailkontakt med hotellet och även chatten hos Hilton men vi har ju alla lärt oss att kundtjänst kan man inte lita på. ;)
 

ramo

Medlem
Hej, en snabb fråga, kanske lite ot.. men om man bokar via refunder (2% återbäring) får man alla medlemsfördelar?
Någon som har erfarenhet av detta?
 

SNIFF

Medlem
@ramo
Jag tror inte du bokar via refunder. Bokningen sker väl genom Hiltons hemsida fortfarande? Bara kakor som laddas in så refunder har koll.
 

Maja

Medlem

ulagun

Medlem
Bokar du via Hiltons vanliga sida (Hilton HHonors | A Hotel Rewards Program så kommer inte Refunder upp, men om du går in via Hotell i Skandinavien och resten av världen | Hilton Hotell så kommer Refunderknappen upp.

Jag har dock aldrig bokat via den andra sidan där Refunder-länken kommer upp så kan inte svara om det fungerar eller ej. Den sidan verkar dessutom bara ha länkar till några få länder och inte hela Hiltons utbud. Mycket märklig sida i mina ögon.
 
Toppen