Senaste nytt

Ny Amex hemsida

aldrighemma

Medlem
Amex har en ny hemsida med dashboard design. Mycket trevlig tycker jag rent visuellt. En ny funktion som i alla fall inte jag sett förut är att man nu kan se reservationer som är gjorda på kortet, med belopp och namn under en särskild flik.

Dessutom så kan man se transaktioner äldre än tre månader!, något som jag saknat länge...
 

srg

Medlem
Vad man dock inte verkar kunna se längre är total summa för alla transaktioner per kort/extrakort ett visst tidsspan? Väldigt tråkigt. Rätt snyggt annars.
 

Berrsus

Medlem
Kan detta vara orsaken till varför inga AMEX-poäng trillat in ännu för denna månad?
Intressant iaf med ny hemsida, undra om de löser alla bakomliggande buggar nu när de satsar på dashboards. Dvs om dom bara pillat på ytan eller även gjort the dirty work.
 

aldrighemma

Medlem
Jag har fortfarande gamla layouten, var ser ni detta nya?
För mig så ser det ut som vanligt innan man har loggat in, efter inloggning så byts designen till den nya. Jag brukar använda: americanexpress.com som första sida, för mig så blir det ingen skillnad om jag använder .se heller.
 

agehall

Medlem
De kör säkert A/B-deployment, dvs de rullar bara ut den nya sidan till X% av de som tittar på sidan så att de kan hantera ev problem som kan uppstå bättre. Alla kommer säkert att se den nya sidan inom kort.
 
Toppen