Senaste nytt

Meget kø/ventetid på Ninoy Aquino (Manila Airport)?

LarsCph

Medlem
Hej forum :) Jeg rejser til Manila igen i November i år og blev advaret om at der er ændret i emigration processen derude så det nu tager meget (som i 3-4-5 timer!! :eek:) lang tid at komme igennem emigration formaliteterne. Er der nogen som har været forbi for nylig som kan sige noget om det?

Det plejer at være ganske smidigt syntes jeg, typisk under 15 minutter på de tidspunkter jeg har haft rejst.
 

Ubbe

Medlem
Manillas flygplats är väl den som är helt outstanding sämst på allt. Jag blir inte ett dugg förvånad om deras logistiker har förändrat immigration från ca 15-20 min till 3 timmar+. Den är så kass så den borde inte få ha en IATA-kod!
 

NotRyan

Medlem
I juli gick det hur smidigt som helst, och nej @Ubbe NAIA är inte såå dålig längre, det enda jag blir frustrerad på är trafiken utanför terminal 3.

3 timmars väntan för immigration har jag aldrig varit med om i alla fall, jag brukar vara igenom på 5 minuter...
 

LarsCph

Medlem
Jeg har været igennem NAIA 3 gange i 2015 og 1 gang i 2016 og har ikke haft nogen problemer heller. Altid ganske smidigt når først man kommer igennem trafikken og ud til lufthavnen. Jeg krydser fingre for at det bliver en gentagelse i November :)
 
Toppen