kerran1980
Medlem
Hej.
För två veckor sedan avbokade jag(EBG) en eurobonuspoäng resa till Hamburg i november.
EB poäng resan hade jag betalt med mitt SAS Amex premiumkort.
Jag fick ganska direkt en avbokningsbekräftelse på min email från SAS, självklart har jag det mailet med avbokningsbekräftelsen sparat.
Nu har det gått två veckor sedan jag avbokade poängresan och fortfarande har jag inte fått tillbaka pengarna.
Jag har aldrig råkat ut för detta tidigare eller läst om någon annan som råkat ut för samma sak.
Jag har alltid tidigare vid avbokning av EB poängresa fått tillbaka pengarna inom 3-5 dagar.
Till vem ska jag vända mig för att få tillbaka pengarna? Till SAS eller American Express? Jag vet inte hos vem av dem felet ligger.
Det är inga stora pengar(400 kr) det rör sig om men jag vill självklart ha tillbaka pengarna iaf.
Tack för era hjälpsamma svar på förhand.
För två veckor sedan avbokade jag(EBG) en eurobonuspoäng resa till Hamburg i november.
EB poäng resan hade jag betalt med mitt SAS Amex premiumkort.
Jag fick ganska direkt en avbokningsbekräftelse på min email från SAS, självklart har jag det mailet med avbokningsbekräftelsen sparat.
Nu har det gått två veckor sedan jag avbokade poängresan och fortfarande har jag inte fått tillbaka pengarna.
Jag har aldrig råkat ut för detta tidigare eller läst om någon annan som råkat ut för samma sak.
Jag har alltid tidigare vid avbokning av EB poängresa fått tillbaka pengarna inom 3-5 dagar.
Till vem ska jag vända mig för att få tillbaka pengarna? Till SAS eller American Express? Jag vet inte hos vem av dem felet ligger.
Det är inga stora pengar(400 kr) det rör sig om men jag vill självklart ha tillbaka pengarna iaf.
Tack för era hjälpsamma svar på förhand.