Senaste nytt

Stockholm - Phuket biljetter sökes

Brandten

Medlem
  1. Varifrån vill du börja din resa? Stockholm.
  2. Var är din destination? Phuket.
  3. När vill/behöver du resa ut? 1 december +/- 2 dagar.
  4. När vill/behöver du komma hem? 15 december +/- 2 dagar.
  5. Hur länge vill du vara borta? 14 nätter +/- 2 nätter.
  6. Hur många personer som skall resa? 2 vuxna och 1 barn som är 3 år.
  7. I vilken kabinklass? Ekonomi (evt högre, se nedan).
  8. Med vilka flygbolag vill du flyga med? Helst med Star Alliance.
  9. Vad är din budget? (per person) max 7.000 SEK per person (evt award, se nedan).
  10. Vad är det viktigaste för dig? Kort restid så möjligt med tanke på 3 åringen.
  11. Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Nej.

Ringde Tallinn och verkade helt fullt med award-ekonomi platser på TG961 utan hon (Kristina) föreslog via OSL dit och BKK-ARN hem för 180000 poäng och ca 7800kr i tax totalt.

Frågade om Hong Kong och det fanns 2 platser i ekonomi dessa datum, inget i Plus eller Business.
Har 250000 EB-poäng samt 1st 2-4-1 voucher så kan tänka mig Plus eller Business med *A om det finns något.
 

Viking75

Medlem
Du kan pröva ARN-ZRH-BKK-HKT den 1 december.

Edit: Äh ser ut som dessa Awards bara finns i economi idag. För bara någon dag sedan fanns det i business.
 
Last edited:

Brandten

Medlem
Du kan pröva ARN-ZRH-BKK-HKT den 1 december.

Edit: Äh ser ut som dessa Awards bara finns i economi idag. För bara någon dag sedan fanns det i business.
Var tyvärr ganska dåligt värde för 3 åringen med *A partner och EB-poäng eftersom hon då inte får 50% rabatt. Hoppas på något bra Now or Never imorgon eller att det dyker upp platser hos SAS till Hong Kong så jag kan använda poängen på i Plus tex.
 

Dr. Miles

Expert
Ringde Tallinn och verkade helt fullt med award-ekonomi platser på TG961 utan hon (Kristina) föreslog via OSL dit och BKK-ARN hem för 180000 poäng och ca 7800kr i tax totalt.
Du får inga SAS EuroBonus poäng på Stockholm-Bangkok v.v. (i W klass) men annars tycker jag att det här är bästa alternativet för resan med 3 åringen.
Ca 5.400 SEK inkl. skatter per person i genomsnitt.

Screenshot20160803 02 TG.png



Visa antal miles, tid och stor karta på Great Circle Mapper
 
Toppen