Senaste nytt

Miles & More. Legge inn kort til en annen person.

Burde kanskje vite det, men jeg lurer på om jeg kan legge inn en annen persons M & M kort på min reise.
I mitt fall mangler min frue noen miles for fornying av hennes Senatorkort. Jeg for min del har overflod av miles som trengs, så jeg er i boks. Det samme gjelder selvfølgelig en hvilken som helst annen person også.
 

Dr. Miles

Expert
Burde kanskje vite det, men jeg lurer på om jeg kan legge inn en annen persons M & M kort på min reise.
I mitt fall mangler min frue noen miles for fornying av hennes Senatorkort. Jeg for min del har overflod av miles som trengs, så jeg er i boks. Det samme gjelder selvfølgelig en hvilken som helst annen person også.
Din fru kan inte få miles från en resa du har flugit såvida ni inte heter exakt samma både förnamn och efternamn.
 

agehall

Medlem
Det är nog ett bra koncept att testa detta ifall man vill få (troligen) sig själv och den andre personen utslängda ur Miles & More. Jag kan inte deras regler till 100%, men jag skulle bli mycket förvånad om de inte hade regler som förbjuder detta.

Dessutom är det som @Dr. Miles skriver, namnet måste stämma överens.
 

JohanA

Medlem
För några år sedan gjorde Miles & More en genomgång av (samtliga?) konton och gick ut med skriftliga varningar om man på något sätt hade brutit mot T&C. Det var mycket double dip och annat skumt ett tag, tror det har stramats upp nu.
 
Toppen