Senaste nytt

SAS och Hotels.com i samarbete - poängintjäning?

taxvalp

Medlem

crown

Medlem
Man kan ju hoppas att det blir något liknande Booking.com/Aegean-samarbetet. Där får man 2 miles per euro som man spenderar om jag minns rätt. Går det dessutom att kombinera med Rewards så kan det ju bli riktigt vettigt.
 

Funcadelic

Medlem
SAS gör i dag reklam för sitt samarbete med Hotels.com som är en nyhet åtminstone för mig. De skriver att man får poäng vid bokningar men jag lyckas ej se hur intjäningen ser ut vid en hastig genomblick. Någon som lyckas bättre? Om det går att kombinera med diverse rabattkoder och Rewards så kan det bli ett intressant alternativ...

SAS - erbjudanden och rabatter på hotellbokning. Mer än hundratusentals hotell över hela världen
Var gör de reklam om att man får poäng? Jag lyckas inte hitta det
 

AtleFlyg

Medlem
De verkar använda hotels.com som sökmotor för hotellen på hemsidan...

SASCapture.PNG
 

Funcadelic

Medlem
Extremt dålig information från SAS sida - det står inget i regler och villkor och inte heller på Eurobonussidan. Varför inte publicera allt på alla ställen samtidigt? Detta blir ju väldigt rörigt

Edit: Man kan inte filtrera på att samla/lösa in rewards som man brukar kunna, så double dip verkar inte bli möjligt (men så är ju frågan om de gjort klart allt innan publiceringen också...)

Edit 2: I allt väsentligt är detta ju samma lösning som funnits redan tidigare, bara att den nu lyfts på första sidan. Ingen förändring rörande EB-poäng vad jag kan se. Dock ska man kunna tjäna EB-poäng på Hotels.com framöver, från vad jag hört
 
Toppen