Senaste nytt

Choice - restaurangkupong

Bryant

Medlem
Checkar in i kväll och kommer att få en kupong till ett värde av 125:-.

Nu är det så att hotellet jag checkar in på har inte någon resturang som är öppen på söndagar. Kupongen är bara giltig samma dag, så den är helt obrukbar för mig.

Hos ex Scandic så är de inte speciellt hårda på när man använder kupongerna (under vistelsen). Hur är det på Choice?
 

FF#1

Medlem
Sist var det samma sak, frågade i receptionen, fick en ny kupong med dagens datum för lunchen som skulle ätas efter utcheckning
 

Bryant

Medlem
Tack för alla svar. Det blev godis första natten och öl andra.

Frågade om jag kunde ta med mig kupongen till ett annat choicehotell på destinationen (Luleå). Det trodde han inte, dessutom var även den resturangen stängd.
 
Checkar in i kväll och kommer att få en kupong till ett värde av 125:-.

Nu är det så att hotellet jag checkar in på har inte någon resturang som är öppen på söndagar. Kupongen är bara giltig samma dag, så den är helt obrukbar för mig.

Hos ex Scandic så är de inte speciellt hårda på när man använder kupongerna (under vistelsen). Hur är det på Choice?

På Scandic gäller kupongen under hela vistelsen, du kan även spara ihop upp till 5 st på en nota.
 
Hur är det nu... uteblir restaurangkupongen på Quality Collection-hotellen? (trodde inte det varumärket fanns kvar utan hade ersatts av Quality hotel)
Kan jag hitta den informationen skriftligt någonstans?
Enligt skrivelsen med medlemsförmåner står det att det gäller på Quality men nu när jag checkade in fick jag ingen. Trodde den skulle ligga i välkomstkuvertet jag fick, men icke.
Fick dock en mini-Triss.
 

henke12

Medlem
På collection brukar kvällsmåltid ingå = Ingen restaurangcheck

Hur är det nu... uteblir restaurangkupongen på Quality Collection-hotellen? (trodde inte det varumärket fanns kvar utan hade ersatts av Quality hotel)
Kan jag hitta den informationen skriftligt någonstans?
Enligt skrivelsen med medlemsförmåner står det att det gäller på Quality men nu när jag checkade in fick jag ingen. Trodde den skulle ligga i välkomstkuvertet jag fick, men icke.
Fick dock en mini-Triss.
 
Toppen