Senaste nytt

Tips på hotell Vilnius

Pelle44

Medlem
Kör en klassiker. "Första inlägget, har snokat runt här ett tag":)

Har bokat en bonusresa till Vilnius nu när SAS har ni fantastiska kampanj. Passade på att ta med Mor och Far. Vi är totalt 6 vuxna och 2 barn som reser.

Har I dagsläget bokat Comfort I Vilnius. 593 Euro för 3 natter och 3 rum. Verkar fräscht och hyfsat nytt. Bokade det mest för att ha en utgångpunkt och tänkte leta vidare för att hitta någon bättre deal.
Kan boka av det och funderar på om ni har några bra tips på andra hotel som inte kostar "skjortan". 1200 Euro totalt är nog taket.

Har ni bra barnaktiviteter (vet att Vilnius inte är något barnparadis) så uppskattas det också! Har inte börjat forska på restauranger än, men tar tacksamt emot detta:)
 

Pelle44

Medlem
Vi kommer vara I Vilnius 17-20 November. Kollade på Lietuva, men det låg på ca 17K (Hotels.com). Tveksamt om jag får igenom det med övriga resenärer:(
 
Jag har bokat upp Comfort i Vilnius också, ska dit i början av oktober. Kanske bokar om till något annat om jag hittar bättre alternativ. Hittar jag något så kan jag hojta till.
 

Erik M

Medlem
Jag ska till Vilnius i januari. Vill helst bo på Radisson Astorija, det verkar bäst. Men jag kanske blir snål och bor på Novotel.

Nån som vet hur det är med uppgraderingar på Radisson-hotellen, som Gold?
 

ulagun

Medlem
Bott på Neringa sedan den tiden det var Scandic. Trivsamt prisvärt mitt på shopinggatan. Har bevarat lite från sovjettiden i matsalen. Vänlig personal.
Förslag är ta taxi ut till Belmontas kika runt lite och ät lunch ( undvik gärna rökta grisöronen)
 
Jag var väldigt nöjd med Comfort. Maten i restaurangen höll internationell klass! Detta var förra året, så saker kan ju ha ändrats. Enda negativa är att hotellet ligger lite off, men man kan låna en cykel och ta sig runt på.
 
Toppen