Senaste nytt

SAS Eurobonus Finders villkor

Ozz

Medlem
Jag har tillägget "SAS Eurobonus Finder" i Firefox så att jag inte skall missa några SAS partners när jag e-handlar och som den iPhone-nörd jag är var jag inne på Apples sida idag och beställde nya 7Plus och aktiverade mitt konto via Firefoxtillägget.

När jag efter en stund var inne på Shop & Earn Points får jag se följande rader:
Vänligen notera: Poäng är inte tillgängliga på Bose produkter, iPhone 7, iPhone 7 Plus

Klickar man på Conditions via tillägget så står det inget att läsa om att iPhone är undantaget och det är ju de villkoren jag har sett i samband med att jag beställde, det jag frågar mig nu är om dom kan undanta något som står i villkoren i tillägget eller om jag kommer få mina 1139 poäng...?
 

crown

Medlem
@Ozz jag vill minnas att nya iPhone alltid varit undantagen på apple.se vid släpp och några månader framåt när jag kollat villkoren. Detta då jag själv tänkte köpa en 6s förra året och såg det. Så de följer nog mönstret och har samma för iPhone 7 :(
 

Ozz

Medlem
@Ozz jag vill minnas att nya iPhone alltid varit undantagen på apple.se vid släpp och några månader framåt när jag kollat villkoren. Detta då jag själv tänkte köpa en 6s förra året och såg det. Så de följer nog mönstret och har samma för iPhone 7 :(
Jag köper absolut att dom är undantagna, det jag ifrågasätter är om villkoren (där det inte står nåt om detta) via FF-tillägget inte borde gälla då det är de enda jag har läst och loggat in ifrån ;)
 

crown

Medlem
@AtleFlyg
Ett tips är ju att beställa på Dustin Home och då få 22p/100kr. Nackdelen med Dustin Home är dock att de ej tar Amex (ifall man tänkt betala med det).

Annars finns även Cdon.com som ger 10p/100kr och tar Amex genom Paypal om jag minns rätt.
 

crown

Medlem
@AtleFlyg om inget ändrats så kan du lämna in en Dustin Home-telefon via Apple Store eller Apple Premium Reseller för garanti etc oavsett. Själva reklamationsrätten får du visserligen mot Dustin Home, men det skulle jag se som en fördel utifrån mina erfarenheter av Dustin Home.
 

AtleFlyg

Medlem
@AtleFlyg om inget ändrats så kan du lämna in en Dustin Home-telefon via Apple Store eller Apple Premium Reseller för garanti etc oavsett. Själva reklamationsrätten får du visserligen mot Dustin Home, men det skulle jag se som en fördel utifrån mina erfarenheter av Dustin Home.

Jo jag vet, köper allt annat från Dustin Home eller Webhallen... Tror det mest är av gammal vana och att jag ofta vill köpa i butik och få telefonen direkt på releasedagen. Nu såg det dock ut som att leveranstiderna drog iväg så då bokade jag på Apple.se
 
Toppen