Senaste nytt

Medlemspris på Club Carlson hotell

niksal

Medlem
Jag satt och kollade på rum till Vilnius, och märkte att priset var 'members only rates'. Ca 15-20% billigare verkade det, så kanske de nu erbjuder de normala early booking rabatterna enbart för medlemmar?

Nytt för Club Carlson, men knappast revolutionerande.
 

Erik M

Medlem
Sitter precis och kollar på Radisson Blu Edwardian i Manchester, en natt i april. Jag får upp två olika listor med Members Only Rate. Allt verkar exakt likadant utom priset. Så jag kan välja att betala exempelvis 1320 eller 1362 för det billigaste alternativet. Båda påstås vara 10% billigare än .... något.

Samtidigt har de en kampanj där frukosten ingår om man betalar i förskott (icke återbetalningsbart).

Jag ska bara bo en enda natt, jag tror att det begränsar chanserna till bra deals. Har inte kollat så mycket priser med dem förut - brukar man kunna hitta bra kampanjpriser närmare? Jag är Gold.
 

FF#1

Medlem
Fick nått liknande på Scandinavia i Göteborg, när jag reserverade rum i december här om dagen, det vart ca 10% billigare än som icke inloggad.
 

Erik M

Medlem
Om jag inte tar det billigaste medlemspriset så är inte deras egna sida billigast. Då har exempelvis hotels.com bättre priser på flera av kombinationerna.
 
Toppen