Jacob
Medlem
I snitt spenderar varje resenär mellan 15 och 30 sekunder i en rulltrappa och det är tid som företaget Handrail Media Scandinavia vill ta vara på.
Nu lanseras ett nytt reklamformat där man folierar ytor på rulltrappor och i synnerhet handlar det om handräcket. Först ut i Sverige är Mc Donalds som på fem rulltrappor på Göteborg Landvetter flygplats, Luleå Kallax flygplats och Sundsvall Midlanda flygplats lanserar McWrap, på handräcket.
Kampanjen pågår under perioden 8 maj till 4 juni 2012.
Nu lanseras ett nytt reklamformat där man folierar ytor på rulltrappor och i synnerhet handlar det om handräcket. Först ut i Sverige är Mc Donalds som på fem rulltrappor på Göteborg Landvetter flygplats, Luleå Kallax flygplats och Sundsvall Midlanda flygplats lanserar McWrap, på handräcket.
Kampanjen pågår under perioden 8 maj till 4 juni 2012.