Senaste nytt

Hjälp med att utnyttja mindre summa utgående poäng

Vaniljvodka

Medlem
Jag sitter på 9350 Skywards-poäng hos Emirates som går ut den 31 mars 2017. Skulle gärna kombinera dessa med mina 6572 Topbonus-poäng hos Air Berlin för att göra en kortare weekendresa nånstans.

Har sett att man kan boka bonusresor via följande Emirates-partners för under 9k poäng:

Jet Star - 7000
Jet Blue - 7500
Easyjet - 7500
Virgin America - 7500
Malaysia - 8000

Har sökt runt lite hos Easyjet, men hittar inget, så om nån känner sig manad på att föreslå nån rutt så skulle jag bli oerhört tacksam.

Skulle möjligtvis kunna kombinera en stundande New York-resa med lite inrikesflyg till nåt roligt ställe jag inte varit på.

Oklart om det ens går att hitta nån resa med så lite poäng, men vill inte se poängen brinna inne och tänkte i alla fall göra ett försök.

Vill man föreslå andra saker jag kan göra med poängen än att resa så går det också bra.

  • Varifrån vill du börja din resa? Stockholm.
  • Var är din destination? Vilken som helst.
  • När vill/behöver du resa ut? Har en passande lucka mellan 17 och 23 december, men helst nån gång nästa år.
  • När vill/behöver du komma hem? Se ovan.
  • Hur länge vill du vara borta? 2-3 dagar max.
  • Hur många personer som skall resa? 1 person.
  • I vilken kabinklass? Economy.
  • Med vilka flygbolag vill du flyga med? Easyjet, JetStar, JetBlue, Virgin America, Malaysia, Air Berlin (eller annat inom One World).
  • Vad är din budget? (per person) 9350 Skywards-poäng, 6572 Topbonuspoäng, 3030 Avios.
  • Vad är det viktigaste för dig? Vettig destination med kort reslängd.
  • Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Helst inte.
 
Toppen