Senaste nytt

Lost property

trekker

Medlem
Som rubriken lyder, at det nagon som glomt kvar saker pa BA flyg och lyckats fa tillbaka dom? Min ena dotter glomde kvar en troja pa flyget fran arlanda till London igar, det verkar inte direkt vara enkelt att fa besked om dom hittad den eller inte. Dessutom sa verkar det kunna kosta upp till £20 for att aterfa sina forlorade saker, tror jag laste nagonstans att denna admin fee kanske inte gallde for BA gold? Eller at det kanske @Tommy som tagit trojan?
 

Henrik_B

Medlem
Blev i unga år av med ett Game Boy Advanced på BA mellan Gatwick och Tobago. Spenderade den semestern med att stalka BA's kundtjänst utan framgång. @Tommy var nog framme där också..
 

Homer

Medlem
Ja det var visst gratis, men jag förmodar att det gäller när den som tappat prylen har den statusen,
om man måste bevisa att man var på en viss flight har jag ingen aning om.

Concorde startade en tråd på Flyertalk om detta för ett tag sedan, fråga honom.

Annars så är det väl den här siten man ska använda för att se om de hittat prylen Online Lost and Found Platform | MissingX
 

trekker

Medlem
Ja det var visst gratis, men jag förmodar att det gäller när den som tappat prylen har den statusen,
om man måste bevisa att man var på en viss flight har jag ingen aning om.

Concorde startade en tråd på Flyertalk om detta för ett tag sedan, fråga honom.

Annars så är det väl den här siten man ska använda för att se om de hittat prylen Online Lost and Found Platform | MissingX
Vi har kontaktat MissingX, dock sa ar det nu vanta 72 timmar mot igar da det var 24 timmar. Lite trist da vi kom pa det hela redan vid sakerhetskontrollen och anmalde det i galleries first innan dom hade paborjat stadningen av planet och berattade att trojan ligger troligtvis pa 2B under bordet som finns i CE mellan 2A och 2C. Men som sagt, det at bara en troja....
 

doc

Medlem
Jag tappade min mobiltelefon i ett CW-säte på en 767:a på väg från Stockholm till London en gång för något år sedan. Kom på det när jag kommit fram till Paddongton. Ringde då BA som sa att jag var tvungen att anmäla online och sedan vänta. Trots att jag visste exakt i vilket säga jag låg och anmälde det inom en timma från ankomst, så dök telefonen aldrig upp igen. Jag tyckte det var rätt stelbent av BA att bara strunta i informationen om var telefonen tappades utan enbart vänta till dess att den skulle hittas och därefter hamna i Lost & Found.
 
Toppen