Senaste nytt

Dorsia i Göteborg ansluter sig till Small Luxury Hotels

JensE

Medlem
Såg mailet och undrar hur nytt det egentligen är.
Dom har funnits på SLH minst en månad (då jag kollade på hotell för mitt helgbesök senare denna månad)
 

David

Medlem
Senaste mailat om nya hotell kom i början på juli så de har nog blivit medlemmar sedan dess kan man tänka. Ganska nytt skulle jag därför säga.
 

JacobGBG

Medlem
Positiv indikation! Det går inte att neka att Dorsia har en väldigt säregen och välpolerad hård produkt så de passar nog bra in i SLH.
 

Henrik_B

Medlem
Ja, att Dorsia skulle bli SLH's val i Göteborg var givet, även om rummen är i minsta laget. Dock är frukosten där helt makalös!
 

Palazzi

Medlem
Gillar också frukosten. Har dock ätit på restaurangen o måste säga att det var en besvikelse...såväl mat som service.
 
Gillar också frukosten. Har dock ätit på restaurangen o måste säga att det var en besvikelse...såväl mat som service.
Restaurangen kan vara lite ojämn, ibland är den väldigt bra och ibland fallerar det lite. Överlag tycker jag ändå att det brukar bli bra så ge den en chans till!

För de som gillar GT är det ett bra ställe att besöka
 

Moco

Medlem
Gillar också frukosten. Har dock ätit på restaurangen o måste säga att det var en besvikelse...såväl mat som service.

Jag håller helt med med. En drink där är ok, men varken mat eller service klarar att leva upp till, i min mening, acceptabel nivå. Finns långt bättre alternativ i Göteborg.
 
Toppen