Senaste nytt

Boka flera rum??

Charlie D

Medlem
Jag är egentligen en SPG-kille, men har Diamond genom status match. Således är jag väldigt okunnig om Hiltonprogrammets möjligheter. Jag har sett att många här på BC kör hårt på Hhonors och hoppas därför på lite tips.
Jag har sedan tidigare i mitt namn bokat 10 rum för mig och ett gäng kollegor som ska till Birmingham i några dagar. Hur gör jag för att maximera min intjäning i HHonors och för att allt ska flyta så smidigt som möjligt?
 
Tror att du kan få poäng för max två rum samtidigt. Hilton har gott om kampanjer man kan signa upp sig för och få dubbla och trippla poäng för varje natt osv.

Detta stämmer och precis vad jag tänkte skriva. Aktiveringslänken för dubbla poäng 1 Sep - 31 Dec är inte online ännu, men se bara till att registrera dig för detta INNAN ni checkar in så kommer du få dubbla poäng för två rum under vistelsen.

Om ni har särskilda önskemål eller frågor skulle jag skicka ett mail till hotellet innan eller alternativt deras GM.
 

Charlie D

Medlem
Detta stämmer och precis vad jag tänkte skriva. Aktiveringslänken för dubbla poäng 1 Sep - 31 Dec är inte online ännu, men se bara till att registrera dig för detta INNAN ni checkar in så kommer du få dubbla poäng för två rum under vistelsen.

Om ni har särskilda önskemål eller frågor skulle jag skicka ett mail till hotellet innan eller alternativt deras GM.

Tack. Var och när hittar man dubbleringslänken?
 
Toppen