Senaste nytt

15% rabatt på Eurobonuspoäng

SNIFF

Medlem
Fick mail om att de nu har 15% rabatt..

NYHET! BEHÖVER DU FLER POÄNG?
Vi har sänkt priset på EuroBonus Extrapoäng med upp till 15%. Så passa på att köpa poängen som saknas för en bonusresa eller hotellövernattning.
 

JacobGBG

Medlem
Fick mail om att de nu har 15% rabatt..

NYHET! BEHÖVER DU FLER POÄNG?
Vi har sänkt priset på EuroBonus Extrapoäng med upp till 15%. Så passa på att köpa poängen som saknas för en bonusresa eller hotellövernattning.

Såg detta också i utskicket, klickade på länken för att kolla vilka datum som gäller men får bara ett felmeddelande. SAS site slutar aldrig med att höja mitt blodtryck.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Dr. Miles

Expert
Såg detta också i utskicket, klickade på länken för att kolla vilka datum som gäller men får bara ett felmeddelande. SAS site slutar aldrig med att höja mitt blodtryck.
Det är upp till 15% rabatt när man KÖPER extrapoäng, om jag har uppfattat rätt. Inte poängrabatt när du bokar en bonusresa.
 

JacobGBG

Medlem
Det är upp till 15% rabatt när man KÖPER extrapoäng, om jag har uppfattat rätt. Inte poängrabatt när du bokar en bonusresa.

Det är jag helt med på. Men kampanjen måste ju ha en giltighetstid men får bara meddelandet:
Something went wrong, Please contact our Customer Support with following error message:
Route GET not found.
 
Toppen