Senaste nytt

Flygdag på Malmen, Linköping 27-28/8 Någon som ska dit?

FF#1

Medlem
Tänkte ta äldre dottern och passa på att besöka malmen för att se lite flygplan och uppvisningar.
Någon mer som ska dit?
 

dino_81

Medlem
Tänkte ta äldre dottern och passa på att besöka malmen för att se lite flygplan och uppvisningar.
Någon mer som ska dit?

Jag och sambon kommer att åka dit någon av dagarna. Brukar vara väldigt kul och intressant, speciellt nu med flygvapnets 90-års jubileum!

Besökte en liknade flygdag/uppvisning på F7 i Såtenäs förra året och vill passa på att höja en varningens finger för att det kan vara väldigt långa bilköer in till områdets parkeringar - vi satt i flera timmar i bilkö och missade delar av uppvisningen.

Kunde dock se delar av uppvisningen från bilen (trafiken stod helt still) och speakern gick ut över FM-bandet!
 

FF#1

Medlem
Jag och sambon kommer att åka dit någon av dagarna. Brukar vara väldigt kul och intressant, speciellt nu med flygvapnets 90-års jubileum!

Besökte en liknade flygdag/uppvisning på F7 i Såtenäs förra året och vill passa på att höja en varningens finger för att det kan vara väldigt långa bilköer in till områdets parkeringar - vi satt i flera timmar i bilkö och missade delar av uppvisningen.

Kunde dock se delar av uppvisningen från bilen (trafiken stod helt still) och speakern gick ut över FM-bandet!

tack för tipset, ska dit med en "local" så jag hoppas att han har en plan för detta.
 

FF#1

Medlem
Kommer att komma till Linköping fredag em, sen grillfest hos en kompis. Flygdag på lördag sen flyg till Amsterdam från LPI.
Har aldrig flugit från Linköping så det är alltid kul med nya flygplatser.

Där utgick min kompis (sjukdom) från programmet och därmed boende mm trist för alla inblandade.
Så nu blir det till att planera om...

Alla hotel verkar fullbokade så jag funderar på att bo i Norrköping och sen ta morgon tåget tid och sen buss ut till Malmen.
Sen så bör det väl vara görligt att ta sig till Flygplatsen med kollektivtrafik...
 
Toppen