Senaste nytt

Delta lanserar Business Class Suites med dörrar för Airbus A350

Homer

Medlem
DELTA_A350_D1_CAM15_NYT.jpg


DELTA_A350_D1_CAM05_NYT.jpg

DELTA_A350_D1_CAM22_NYT.jpg



The Delta One suite will debut on Delta’s first Airbus A350, due to enter service in fall 2017. Each aircraft will feature 32 suites.

In addition to full flat-bed seats with direct aisle access, which the airline introduced eight years ago, the Delta One suite features:

  • A full-height door at every suite
  • Sliding privacy dividers between center suites
  • In-suite, customizable ambient lighting
  • Dedicated stowage compartments for shoes, headphones and laptops
  • Contemporary design featuring premium trim and finishes
  • Memory foam-enhanced comfort cushion
  • An 18-inch, high resolution in-flight entertainment monitor, the largest among U.S. carriers
  • A universal power outlet and high-powered USB port at every seat
World's first all-suite business class introduced in Delta One | Delta News Hub
 

NyfikenGrau

Medlem
Ser väldigt fint ut!
Tveksamt om dessa platser släpps som award i business, eller? Annars blir det ju riktigt mycket värde för poängen!
 

jerixon

Medlem
Ser riktigt bra ut även om jag slutat flyga med Skyteam för tillfället.
Mycket bra uppgradering när det kommer till business på Delta som tidigare varit ganska trött produkt.
 

Jay

Medlem
Trevlig produkt och framför allt en välbehövlig uppdatering. Precis som vissa andra påpekar verkar benutrymmet vara i minsta laget och jag får spontant intrycket av att det kan kännas rätt instängt om man stänger alla väggar. Minus för den gräsliga blå färgen dock.
 

Lukas S

Medlem
Det här är väl exakt samma stol som SAS har, men med väggar? Benutrymmet är väl OK på SAS.

Tycker att färgerna var riktigt fina! Snygga stolar!
 

JacobGBG

Medlem
Mycket högklassigt. Jag har dock inte hängt med på hur Skypesos utvecklats sen de gick över till revenue based. Vad är spend för att få ihop till en vettig Business award med dom egentligen?
 
Toppen