Senaste nytt

Få 50000 Club Carlson poäng extra för en natt

seat56f

Medlem
US/UK/??-proxy behövs för CC-kampanj

Club Carlsons kampanj som jag nämnde i CC Elite-tråden har en jättefin hemsida, men som inte fungerar från Sverige:

An Error Was Encountered

Unable to load the requested language file: language/sv/pagecopy_lang.php

Lösningen verkar vara att accessa den från ett IP som inte betraktas som svenskt. Någon som har tillgång/förslag på ett sådant?

Annat värt att nämna: nedräkningen verkar vara någon typ av javascripthistoria som använder din lokala tid, men det rapporteras att kampanjen öppnar 00:01 15 /5 CDT - vilket borde vara 7 timmar bakom Sverige och en lagom frukostsyssla imorgon bitti.

Country Inn & Suites-kampanjen funkar från Sverige men är ju rätt meningslös om man inte har trippar till US inplanerade. Det kommer en Park Inn-kampanj som borde fungera bättre för svenskar, men den startar enligt uppgift 22/5.
 

Palazzi

Medlem
Hmm....
För mig fungerar det varken med Svensk VPN, Amerikansk VPN, eller min vanliga Italienska IP-adress....:(
 

Ubbe

Medlem
Fungerar för mig i Firefox med IE,tab.. Inte direkt i IE och inte i bara firefox Strange :)
 

henrik l

Medlem
Någon som vet om det blir ngn Park Plazza kampanj?
Kör Firefox med engelsk inställning och det funkar som Ubbe och kristofer säger. Får väl hänga på låset vid midnatt och se vad som händer. Annars får det bli 07.00 imorgon:)
 

rob74

Medlem
Jag får in sidan utan problem via min mobil och ja, den räknar lokal tid. Får testa inatt och om inte då, så får det väl bli i ottan då...
 
Toppen