Senaste nytt

Hotels.com Welcome Rewards - erfarenheter

AtleFlyg

Medlem
Vet inte om detta varit uppe förut, men det verkar iaf supporterat att kombinera Refunder med Welcome Rewards eftersom de anger olika återbäringsnivåer beroende på om du kör Welcome Rewards eller inte.

Capture.PNG
 

sweflyer

Medlem
Fick precis en voucherkod för dubbla nätter som borde funka som 4% plus 2 nätter per natt om jag räknar rätt så blir det 24% rabatt så nu ska jag bara applicera det på en dyrare bokning där det inte finns något kedjehotell
Ja, 24% borde stämma. Är ju en schysst deal.
Själv använde jag en gång en liknande kupong på ett ganska dyrt hotell jag var tvungen att boka, så det är ju bra att passa på. :)
 

Gus

Medlem
Ytterligare en sak som jag inte gillar med welcome rewards (jämfört med att använda en rabattkod med en gång) är att efter ett år av inaktivitet så försvinner alla rewards nätterna. Bokar man på flera olika sajter och ofta direkt med hotellen själva så är ett år inte så lång tid att inte använda welcome rewards.

Jag fick ett mail om att jag inte bor en natt innan den 15 november så försvinner alla mina sex nätter. Jag har en bokning den 21 november! :confused: Jag jag mailade hotels.se och de gjorde ett undantag och förlängde mina rewardsnätter med ett år. Pjuuh!
 
Toppen