Senaste nytt

Värva mig til Amex

Status
Stängd för vidare inlägg.

palmen

Moderator
På senare tid har det förekommit en hel del "diskussioner" i denna tråd som vi rensat bort.
Jag vill göra alla påminda om att denna tråd enbart är till för att be om en värvning till amex korten.
Har man frågor ska dessa tas i en egen tråd i relevant delforum.
Att skriva "du har PM" eller liknande är dessutom helt onödigt och allt sånt kommer att tas bort. Man behöver inte skriva en post i denna tråd för att ett PM ska nå användaren!

//Moderator
 
Värva mig till AMEX Elite, har skickat in ansökan dock :( men läste att man kan fixa det i efterhand (hur fixar jag det i efterhand?)

PS. Vad får jag som blir värvad? AMEX Elite

Tack

UPDATE:
Tack alla som svarat, fick det snabbt! Behöver ej fler! :)
 
Last edited:

Bamse35

Medlem
Hej,

Jag skulle uppskatta en inbjudan till SAS American Express Premium. Jag har Amex Platinum idag och vill skaffa Premium kortet, eller "companion" kortet som Amex kallar det vid sidan om mitt Amex Plat. Går det att bli värvad trots att man redan är kund?

Tack på förhand!

9 pm inom 30 sekunder!
 

palmen

Moderator
Till alla som tycker att diskutera är bra i denna tråd kan läsa första inlägget. Börja gärna läsa efter ordet Uppdatering.
När ni ändå läser första inlägget så kan ni klicka på länken och även läsa vilka regler som gäller för att värva och bli värvad. Seriöst hur svårt kan det vara?!
Tråden har rensats på massa inlägg som bryter mot detta. Till er som rapporterat detta genom att anmäla vill jag skicka ett tack!

/Moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen