Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Hilton?

Perra

Medlem
Från billigast rum till Conrad Suite på Bali. Byter efter två nätter till Deluxe Lagoon Suite då vi reser med barn och inte kan nyttja Suite delen.
Är HHD
 

Ozz

Medlem
Från billigast rum till Conrad Suite på Bali. Byter efter två nätter till Deluxe Lagoon Suite då vi reser med barn och inte kan nyttja Suite delen.
Är HHD
Spännande att det sitter en annan BC-medlem bara några rum bort på Conrad Bali, vi bor på fjärde våningen strax innan poolen :)
Kommer väl inte springa på dig på en coctail men du/ni kanske är sugna på att ses över en Afternoon Tea i loungen nån eftermiddag?
 

Perra

Medlem
Spännande att det sitter en annan BC-medlem bara några rum bort på Conrad Bali, vi bor på fjärde våningen strax innan poolen :)
Kommer väl inte springa på dig på en coctail men du/ni kanske är sugna på att ses över en Afternoon Tea i loungen nån eftermiddag?

Vi bor i 3510 ;) ska kolla om jag kan få en slottid för detta
 

Harnos

Medlem
Spännande att det sitter en annan BC-medlem bara några rum bort på Conrad Bali, vi bor på fjärde våningen strax innan poolen :)
Kommer väl inte springa på dig på en coctail men du/ni kanske är sugna på att ses över en Afternoon Tea i loungen nån eftermiddag?
Åker dit i november, ser gärna en recension från någon av er som är där nu ;)
 

Ozz

Medlem
Åker dit i november, ser gärna en recension från någon av er som är där nu ;)
Hade ändå tänkt skriva några rader om de försämringar jag upplever mot de tidigare gångerna vi bott här.
Kanske små och obetydliga men ändå nog så irriterande på ett hotell som skall ha 5*.

Kan även bidra med några riktigt bra restaurangtips som ligger i närheten, men tar även det i min sammanställning när vi checkat ut om sisådär 10-11 dagar.
 
Hilton New York Fashion District levererar som alltid. 2210 är ny bekant, men det skall bli kul att testa nytt rum längst upp :)
Kan man maila och be om ett särskilt rum som HHD eller är det via kontakter? Jag har bott där en gång tidigare efter din rekommendation och var väldigt nöjd, med allt utom utsikten ;). Skall dit igen i februari tror jag.
 

Senator

Moderator
Kan man maila och be om ett särskilt rum som HHD eller är det via kontakter? Jag har bott där en gång tidigare efter din rekommendation och var väldigt nöjd, med allt utom utsikten ;). Skall dit igen i februari tror jag.

Jag fixar med Front Office Manager.. Skicka mig info någon månad innan så pratar jag med honom

Min utsikt i går kväll: Gotham City

9edaf282af010c54c30ecc94a2f6eb2a.jpg
 
Toppen