Senaste nytt

Har du blivit uppgraderad på Radisson?

erc

Medlem
Park Inn Hamburg Nord
Bokat: standardrum en timme innan ankomst med Club Carlson-appen (EUR89, vilket var billigare än lägsta pris på Trivago).
Erhöll: Superiorrum med handskrivet välkomstbrev, generös fruktskål och lite godis.

Status: Gold
 

ahh

Medlem
Ska bo på Radisson Blu i Cebu snart och har bokat businessrum. Är idag CCS men har tänkt försöka se till att bli EBG innan avresa vilket bör kunna matchas mot CCG.

Erbjuds uppgradering till premiumrummen/svit?

Finns det någon chans att bli uppgraderad som CCS eller är det i praktiken bara CCG som får upgrades - dvs är det värt att försöka stressa fram en statusmatch till CCG, tror ni?

Det är inte ens säkert CCC uppgraderas, det skiljer från hotell till hotell..

Blev noll recognition hos Radisson Blu Cebu som CCG.
 
  • Gilla
Reactions: mry

ahh

Medlem
Någon som har erfarenhet av recognition vid konferens på Radisson Blu (med övernattning)? Är det bara att glömma när det gäller gruppbokning eller kan man ändå ha tur och få upgrade och övriga perks vid checkin?

Värt att kontakta hotellet i förväg och ange sitt CCG-nr isf?
 

mha321

Medlem
Någon som har erfarenhet av recognition vid konferens på Radisson Blu (med övernattning)? Är det bara att glömma när det gäller gruppbokning eller kan man ändå ha tur och få upgrade och övriga perks vid checkin?

Värt att kontakta hotellet i förväg och ange sitt CCG-nr isf?
Senast för någon månad sedan. Kontaktade hotellet i förväg och fick svar att jag inte fick poäng på den raten. Svarade att det var recognition och möjligen status nights jag var ute efter. Fick svaret att de gäller och de lade in kortnummer. Fick mycket riktigt både svit och fru frukost. Skulle inte fått status nights heller, men efter att jag varit hemma ett par dagar skickade de ett mail och sade att de fixade det också.

Det var visseligen ett park Inn och inte Radisson, men det visar på att det alltid är värt att fråga!
 

falling

Medlem
Någon som har erfarenhet av recognition vid konferens på Radisson Blu (med övernattning)? Är det bara att glömma när det gäller gruppbokning eller kan man ändå ha tur och få upgrade och övriga perks vid checkin?

Värt att kontakta hotellet i förväg och ange sitt CCG-nr isf?
Har varit på konferens både på blu och park inn. Kontaktat i förväg båda gångerna, men inget resultat. Ingen recognition över huvudtaget, fick till och med hotellets näst sämsta rum ena gången Hotellet var överbokat och hörde en stackare som fick sova på extra säng i ett konferrensrum, så jag klagade inte...

Inga poäng eller stays funkade, retroreggade båda gångarna och fick in både och på kontot.
 
Toppen