Senaste nytt

Har KLM börjat ta betalt för att välja plats ombord?

Hade jag sett det så hade jag nog reagerat eftersom att detta är en av dom perks som jag sålt in KLM med till vänner, bekanta och arbetskamrater i Linköping. Tyvärr befarar jag att detta kommer att göra att incheck och boarding på LPI tar längre tid när folk kommer att behöva be ground staff om att få byta plats så att alla i samma sällskap kan sitta ihop. Vi får se.
 

jerixon

Medlem
Jag har tröttnat nu och lämnar KLM efter höstens bokade resor om inte intjäningen blir högre.
Biljetterna från Linköping håller samma pris som tidigare men det är verkligen urusel intjäning tycker jag!
Mackorna blir sämre eller byts ut och som sagt blir fördelarna mindre och mindre.
Trist då jag gillade KLM väldigt mycket! Men det blir nog SAS avgångar för hela slanten tills man får se vad intjäning på spend kan göra för programmet!
 
Jag har tröttnat nu och lämnar KLM efter höstens bokade resor om inte intjäningen blir högre.
Biljetterna från Linköping håller samma pris som tidigare men det är verkligen urusel intjäning tycker jag!
Mackorna blir sämre eller byts ut och som sagt blir fördelarna mindre och mindre.
Trist då jag gillade KLM väldigt mycket! Men det blir nog SAS avgångar för hela slanten tills man får se vad intjäning på spend kan göra för programmet!
JA, helt plötsligt får man bara ynka 188 p för AMS-LPI
 

jerixon

Medlem
Ja det är ett skämt!
När SAS dessutom passar mina nya arbetsplatser bättre så blir valet lätt.
Flyger jag mot förmodan KLM får jag väll hålla mig till PP loungerna eller försöka matcha till mig ett kort nån stans!
Trist, jag har varit Platinum i flera år och guld ett par år innan dess, men det här håller inte!

JA, helt plötsligt får man bara ynka 188 p för AMS-LPI
 
Toppen