Senaste nytt

Matcha till Hertz President Club från accor!

ChabbeT

Medlem
Dessutom får man 900 poäng till hertz vid nyregistrering. Misstänker att se flesta av oss redan matchat under NordicChoice kampanjen
 

Flying Finn

Medlem
Kan informera er att jag åtminstone skickade e-post till Hertz (gold@hertz.se är väl motsvarande för er i Sverige?) med CDP-koden, en länk till kampanjen och bifogade en skannad kopia på mitt Le Club AccorHotels Platinum-kort. Snällt begärde få min status uppgraderad till PC. Fick idag e-post att allt är OK och dessutom kommer jag att få om ca. en vecka 900 poäng på mitt konto. :) Så i fall ni redan är t.ex. Gold Five Star, så rekommenderar jag att skicka e-post lik jag.
 

FFlash

Medlem
Dessutom får man 900 poäng till hertz vid nyregistrering. Misstänker att se flesta av oss redan matchat under NordicChoice kampanjen

Matchade till President med Choice Plat.
Hade precis mitt första bil som president (tidigare alltid använt andra bonuskoder) och kontot visar nu:
113p bil
600p poäng
Fick aldrig dom 900p som andra fått som matchad med Accor, men verkar som jag fått 600p iaf..
 

johhenrik

Medlem
Hur lång tid innan ni blivit uppgraderade i status? Jag fick ok till President Club för flera veckor sen, men inget har hänt på mitt konto än när jag kollar på Hertz.com.
 
Toppen