Senaste nytt

SAS Världen väntar. Asien/Europa/USA. [5-7 AUG-2016].

SNIFF

Medlem
Helgspecial! Boka resor till USA, Asien och Europa till bästa pris senast på söndag

Sanna resenärer vet när det är läge att boka nästa resa. Nu i helgen till exempel. Då kan du boka resor till USA, Asien och Europa till fantastiska priser. Reseperioden är 22 augusti 2016 - 25 mars 2017, så passa på att boka långresor, höstmys, julshopping och skidresor nu.

Men du måste vara snabb, för vår helgspecial tar slut vid midnatt på söndag, 7 augusti.
Jag har inte fått länken att fungera ännu till sas.se men kampanjen finns på sas.no och så vidare. Uppdaterar inlägget när det finns direktlänk.

EDIT: Lågpriskalendern - boka billiga flygbiljetter - SAS välj "Travelers Love Home"
 
Last edited:
Länken funkar inte för mig heller men priserna verkar finnas?

Skärmklipp.PNG
 

chazzie

Medlem
Tack för den @SNIFF ! Min tanke var att veva igång golfsäsongen kring LA så det var bara det jag sökte på, men resor är alltid intressant när man har tid för det :D
 
Tycker även priset för SAS Plus ser bra ut just nu. Hittade samma datum som jag valt ovan där SAS Plus Saver kostade cirka 6200:- t/r. Det är väl helt OK?
 

Dr. Miles

Expert
Tycker även priset för SAS Plus ser bra ut just nu. Hittade samma datum som jag valt ovan där SAS Plus Saver kostade cirka 6200:- t/r. Det är väl helt OK?
Försäljning av SAS Plus Saver har pågått sedan mars 2016 och den fortsätter. (inget köpa senast datum) :)
Avrsedatumen som priserna gäller varierar beroende på destinationen. För mer info, vänligen läsa den här tråden.

[Premium Economy] Sverige-Världen T/R, SAS, från 6.250 SEK inkl. skatter | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
 

Brandten

Medlem
Kan man hoppa av i Hong Kong och ta separat biljett till Phuket med denna tror ni?

Edit: Bilden följde inte med....
 

Attachments

  • SK963.jpg
    SK963.jpg
    59 KB · Visningar: 279
Last edited:
Toppen