Senaste nytt

SAS kundservice i Tallinn - våra hjältar!

Mångt och mycket handlar det här forumet om att på ett smart sätt samla bonuspoäng till olika flygbolags bonusprogram, för att en dag växla in dessa poäng till en skön härlig resa nånstans dit man vill åka, med dom flygbolag i en viss resklass man vill testa. Helst med så många flygningar som det går enligt reglerna och gärna en kul rutt. Eftersom att vi bor i Sverige så är det ofta SAS Eurobonus det handlar om som ska hjälpa en via telefon att boka den här dunderresan, som man samlat ihop till och sedan sökt fram på United/Ana/Expertflyer. Om man lyckats skaffa sig en Amex-voucher med 50% rabatt är det kundtjänsten i Tallinn man blir kopplad till när man ringer (ännu går inte bokningar med andra *A-bolag att göra via SAS webbsida). Det är oftast inga lätta rutter och samtalen kan bli långa och många när man också vill boka om senare.

I den här tråden får ni gärna dela med er av era upplevelser från dessa operatörer. Och möjluäigen hur ni tycker att de borde uppmärksammas.

(Detta är en tråd startad efter en idè i tråden "Posta din lyckade bonusbokning...")
 
Är det verkligen SAS kundservice, tillhör dem inte Amex?
Kan så va men dom utfärdar biljetter i SAS namn med SAS biljettprefix. Amex kan inte utfärda biljetter. Och Tallinn utfärdar inte biljetter åt andra flygbolag. Säkert är det nån form av outsourcelösning med ett estniskt bolag i botten. Den som vet mer får gärna skriva här
 
Toppen