Senaste nytt

Berlin 4 aug, vem?

Johanna

Medlem
Läste någonstans att någon/några skulle till Berlin 4 aug men hittar som vanligt inte. Kommer jag ihåg fel? Tänkte ev att vi kunde dela bil till Hilton.
 
Läste någonstans att någon/några skulle till Berlin 4 aug men hittar som vanligt inte. Kommer jag ihåg fel? Tänkte ev att vi kunde dela bil till Hilton.
@simon_says91 något du är inblandad i?

Jag är som sagt i farten! Dock att säga det ingen organiserad resa utan bara turen att många är i samma stad samtidigt.

Jag kommer att åka ner med kvällsflyget från Arlanda och landa 20:15. Med mig har jag mor och mina morföräldrar, har bokat blacklane för att lyxa till det så det finns ingen plats över där tyvärr.

@Gustav Jonsson åker med morgonflyget som jag tror landar 08:40 om jag inte minns fel och med sig har han flickvän (Bor första natten på Radisson och sen 2 nätter på Hilton?)

@David tror jag också skulle va nere 5-7 augusti. Main event är väl Berlin Internationella ölfestival som går åt stapeln fredag-söndag.
 

David

Medlem
Jag är nere 5-8 med brorsan för att betala ölfestivalen. Landar med SK1677 från CPH kl 21:10 och lyfter med SK1674 kl 11:00. Bor på Courtyard City Center.
 

Johanna

Medlem
Tack för alla svar. Många som är där då. Visst har dom Uber i Berlin? Jag ska hälsa på systerdotter som flyttat dit. Jag har med mig största resväskan för att byta tillbaka min största resväska som hon lånade. Det gör att jag kommer ta upp mycket plats i ett bagageutrymme. Kanske bäst att ta en bil själv :)
 

Kricka

Medlem
Tack för alla svar. Många som är där då. Visst har dom Uber i Berlin? Jag ska hälsa på systerdotter som flyttat dit. Jag har med mig största resväskan för att byta tillbaka min största resväska som hon lånade. Det gör att jag kommer ta upp mycket plats i ett bagageutrymme. Kanske bäst att ta en bil själv :)

Till Hilton kostar en normal taxi ca. EUR 25 så då har du ett "riktmärke" för det fall du inte varit i
Berlin tidigare.
 
Toppen