Senaste nytt

Fantastisk mat ombord på Austrian - "gastronomy entertainment by do&co"

johisco

Medlem
Samma råvaror oavsätt om man utgår ifrån ARN, OSL eller CPH? Samma upplevelse oavsätt crew? Nej.

En måltid är ju inte bara hårdvara, det är ju en helhet med många faktorer. Finns en vetenskaplig modell som beskriver detta: https://www.google.se/url?sa=t&sour...3K2C5fqoSwxsX5BUg&sig2=c-FFYqPZudAyvil5mkR6yg
:D :D

Men du missförstår, jag menar samma koncept vilket gör att upplevelsen inte skiljer sig nämnvärt. Maten kokas fortfarande tillsammans i samma skål oavsett vilken crew du har eller vilken sträcka.
 
:D :D

Men du missförstår, jag menar samma koncept vilket gör att upplevelsen inte skiljer sig nämnvärt. Maten kokas fortfarande tillsammans i samma skål oavsett vilken crew du har eller vilken sträcka.
Då har vi olika åsikter om SAS måltider, eller kanske baserar dem på olika saker. Varmrätten är inte hela saken i min värld.
 

johisco

Medlem
Då har vi olika åsikter om SAS måltider, eller kanske baserar dem på olika saker. Varmrätten är inte hela saken i min värld.
Den varma maten är viktig för mig och en, exempelvis, stekt oxfilé som sen kokas genomgrå i mikro är under all kritik för mig men visst, vi tycker helt enkelt olika om hur mat ska vara.
 
Den varma maten är viktig för mig och en, exempelvis, stekt oxfilé som sen kokas genomgrå i mikro är under all kritik för mig men visst, vi tycker helt enkelt olika om hur mat ska vara.
Bästa tipset är alltid att hur mkt köttälskare du än är på marken är så välj nått annat i luften. Trist, jag vet.
 
Last edited:

Jay

Medlem
OS serverade utmärkt mat i ekonomiklass för en 5-10 år sedan som med råge klår av de flesta erbjuder i business idag, trist att det inte finns kvar men var kanske nödvändigt med tanke på de senare årens finansiella härdsmälta i företaget.
 
OS serverade utmärkt mat i ekonomiklass för en 5-10 år sedan som med råge klår av de flesta erbjuder i business idag, trist att det inte finns kvar men var kanske nödvändigt med tanke på de senare årens finansiella härdsmälta i företaget.
Det går att beställa till en utmärkt måltid på Austrian i economy för €15 med sallad, bröd, varm huvudrätt och dessert. Tycker att det är en bra lösning.

a1d51217d208467d81864f156292cbe0.jpg
 
Toppen