Senaste nytt

Kan inte välja plats på A380 upper deck. Varför?

Vet inte om jag har postat rätt. Borde kanske postat i biljett-avdelningen istället?
Hur som helst...

Har bokat en award-resa till NYC med Lufthansa (bokade business class i hopp om att kunna ändra till First när det närmar sig) för mig och min sambo.
När jag ska välja plats på hemvägen (A380) får jag bara upp undre våningen som valbart. Har testat på både SAS och Lufthansas hemsida med samma resultat. Brukar det vara så?
 

Canadien

Medlem
Är du säker på att det är undre våningen? Lufthansa har låga nummer på övervåningen på 380. 10 och uppåt är Business om jag inte minns fel, med 23 eller 24 som sista rad. Samtliga platser på övre däck. Där nere är det premium Ecco i nosen, platser 50... Nånting, sedan Eco bakåt.
 
Är du säker på att det är undre våningen? Lufthansa har låga nummer på övervåningen på 380. 10 och uppåt är Business om jag inte minns fel, med 23 eller 24 som sista rad. Samtliga platser på övre däck. Där nere är det premium Ecco i nosen, platser 50... Nånting, sedan Eco bakåt.

Har inget svar på trådskaparens undran. Ville bara få all fakta rätt. På övre våningen, längst bak, finns även en liten Economy avdelning på 4-5 rader. Har för mig att dessa har radnummer på 90-någonting.
 
Ok... pinsamt att erkänna det men det är jag som är TOTALT ute och cyklar. Båda versionerna av Lufthansas A380 har ju bara business på upper deck. Jag har således kunnat se det jag ska se på platsöversikten. Sorry ;-)
 
Toppen