Senaste nytt

AirFrance opgraderings "tilbud" fra business til first fra Paris til Singapore

LarsCph

Medlem
Jeg og familien flyver til Bali i morgen via Paris og Singapore i business class. De har nu været så søde at skrive til mig at de har et godt tilbud på opgradering - og lidt nysgerrig er man jo. Plus at det er den nye seating. Nå-klik-klik. Der står ud for turen Paris til Singapore "Upgrade from DKK 15.620" og tænker det var vel lidt dyrt men på den anden side har jeg aldrig fløjet first.

Videre - så har de så glemt at skrive at det var per person :) Så deres gode tilbud ender på DKK 46.860 for at blive opgraderet ét leg. Så er det vist ret tæt på hvad listeprisen for at sidde på first er... Jeg tror bare vi bliver siddende bag det første gardin på række 4E-4F-4L i hvad der i øvrigt ligner til at være en helt fyldt business kabine.

Jeg ser meget frem mod at prøve den nye business class hos Air France og håber de kan leve op til de relativt høje forventninger jeg har til det samlede produkt.

AFOffer.jpg
 

LarsCph

Medlem
Der var faktisk fyldt i first kabinen på turen fra Paris til Singapore - så nogen har de åbenbart fået solgt :) Vi havde en super tur med meget lækker mad og service i business - der kommer lidt billeder og mere tekst om vores tur fra Købehavn til Bali via Singapore senere når jeg lige får sorteret lidt i mine billeder.
 
Toppen