Senaste nytt

Lite väl konspiratoriskt...

Jonas C

Medlem
Att sno saker på en flygplats är nog det mest korkade man kan göra, i synnerhet med tanke på att det finns kameror överallt. Man är nog mer rädd för att väskan kan bli beslagtagen av flygplatspersonal om den lämnas utan uppsikt, snarare än att någon snor den.
 

Lonelyflyer

Medlem
mm den var lite väl uppskriven, ganska många av de där sakerna funkar om man har lite sunt förnuft.

De får det att låta som att de är farligt att prata med folk o att det är kriminella på varenda flygplats.
 

Thornado

Medlem
Jag gillade även tipset kring sena toalettbesök - att om det är sent och inte så mycket folk så ska man inte gå på toaletten själv utan vänta tills någon annan kommer och följa efter den. Man lär ju om inte annat göra den personen nervös och obekväm...
 

chazzie

Medlem
Jag gillade även tipset kring sena toalettbesök - att om det är sent och inte så mycket folk så ska man inte gå på toaletten själv utan vänta tills någon annan kommer och följa efter den. Man lär ju om inte annat göra den personen nervös och obekväm...

Jag tänkte samma sak, plus att om alla följer detta tips så blir det ett moment 22 och ingen kan någonsin gå på toaletten =}

Vissa saker känns väldigt överdrivet, men jag blir lite sugen att begära eskort av security varje gång jag reser nu! Det är om inte annat ett utmärkt sätt att visa för kriminella typer att man är "viktig" och därmed bra att råna när security lämnat dig :D
 
Toppen