Senaste nytt

Avbokningsregler för rum bokade med Hhonors points?

Maja

Medlem
Funderar på att boka ett rum på Hampton Inn & Suites Fort Myers-Colonial Blvd. för 20.000 Hhonors Points men blir inte klok på hur det fungerar om jag avbokar? Det står att jag kan avboka till 1 dygn innan min ankomst. Blir poängen bara tillbakasatta, eller hur fungerar det?

Har hittills inte använt några av mina poäng, men tänkte att det var dags, men vill vara säker på att jag kan avboka och att jag får tillbaka mina poäng isf.

Ni som har större erfarenhet från detta får gärna upplysa mig om vad som gäller. Har försökt läsa bokningsreglerna men blev bara ännu mer förvirrad då.

Rate Details DIA STANDARD RM RWD
Diamond Only; LOS restrictions DO NOT apply Specialty rewards (i.e. BARCRW, PROMRW) search by cert # PROMRW/BARCRW/ CCVFN valid 6 months from issue date BARCRW, CCVFN, PRCFN, MBSURW, MBANRW- Fri/Sat/Sun only *4NT-AXON-RWD CODE DEPENDENT ON HOTEL CATEGORY/ BOOKED BY DIAMOND DESK ONLY/MUST HAVE PRODUCT CODE OPT OR AX TO BOOK-CHECK POLARIS NO SHOWS WILL BE CHARGED MINIMUM DAILY RATE
Tack på förhand!
 

bnr

Medlem
Trycker du på ratens namn i listan där olika rates visas så ser du följande
If you wish to cancel, please do so 1 day prior to arrival to avoid cancellation penalties.

Det vill säga att du får tillbaka poängen då :)

upload_2016-7-17_21-50-33.png
 
Toppen