Senaste nytt

SJs nya reklamkampanj driver med flyget

lnixon

Medlem
Inte första gången; det måste vara fler än jag som minns "Hey! Hey! We're the Monkees"-reklamfilmen från 80/90-talet varje gång de ställer sig upp i mittgången på planet.
 

flierman

Medlem
Inte första gången; det måste vara fler än jag som minns "Hey! Hey! We're the Monkees"-reklamfilmen från 80/90-talet varje gång de ställer sig upp i mittgången på planet.

Sen var det väl SAS som gjorde tvärt om på 90-talet om jag minns rätt, jag hade en SAS-t-shirt som hade texten " Livet är långt, ta tåget" som jag tror handlade om ungodmsbiljetter och att livet är kort :)
 

Palazzi

Medlem
Jag som marknadsförare hade funderat på att hellre säga upp mig än att behöva lämna över en sådan här reklamfilm till min chef...

Den saknar humor, den har inget slagkraftigt budskap.....och den kom 10år för sent (precis som SJ's tåg).
 

Jonas C

Medlem
SJ:s reklamfilmer har på senare år varit riktigt usla, och de blir bara sämre och sämre. Dessa var nog de smaklösaste och tråkigaste jag någonsin sett. SJ är förvisso ett bolag som sällan lyckas hålla sina löften till kunden, så ser i ärlighetens namn ingen mening att de ens ger ut såna reklamfilmer...
 
Toppen