Senaste nytt

Sommergave fra Qatar Airways

LarsCph

Medlem
Der lå en kuvert med håndskrevet adresse i postkassen i går - men dette her inden i. Det er nu ganske fint - og jeg skal til Stockholm igen i August så jeg kan nå at hente den. Jeg tænkte bare at det er lidt upraktisk at flyve hjem med en flaske vin, den skal jo checkes ind. Men ellers da rigtig fint faktisk!

Gad vide om man kan hente det samme på Qatar Airways kontor i Kastrup - er der nogen som bor i Danmark som har fået tilsvarende?

QRGave.jpg
 

LarsCph

Medlem
Når jeg er på kontoret er jeg i København - så jeg kører forbi Kastrup flere gange om ugen. Det var derfor jeg tænkte at det var nemmere dér hvis de ligger inde med vinlager der også :)
 

LarsCph

Medlem
Ah ja - jeg skal faktisk til Amsterdam der. Ud fra København med SK2551 kl 8.15-9-40 og retur med SK0554 kl 20.20-21.40
 

pep

Medlem
Endnu en "sommergave" fra QR:
Man kan lige nu opgradere fra økonomi klasse (eller business klasse) og rejse First eller Business for ganske få Qmiles (meget billigt!). Gælder ikke ekstremt billge billetter i klasse O, T, W. Tibuddet gælder til 31. august 2016:

OfferDetails

Applicable only to Privilege Club main members requesting upgrade from Economy cabin to Premium cabin for travel between Doha and applicable destinations. Redemption discount is applicable for manual requests done with member services as well as for “Upgrades on Departure”. Redemption discount is applicable for upgrades requested on Qatar Airways flights only. Redemption discount is valid for anyone the member chooses. Redemption discount is not applicable on Awards tickets. Upgrades seats in Premium cabin are subject to availability. Regular upgrade terms and conditions apply. Changes in the travel dates/class will be subject to the corresponding fees and additional Qmiles will be charged. Not valid in conjunction with any other offer. Offer is applicable only for Privilege Club main members holding revenue ticket in Economy class Y,B,H,K,M,L,V,S,N,Q,G. Offer is not applicable for Economy bookings in promo classes (O, T, W). Members can use this offer only once during the offer period

F. eks. rejser jeg Q-class DOH-BKK i næste uge og får long-jump (2-trin!) for upgrade fra billig økonomi-klasse til first class DOH-BKK. Dette giver adgang til Al Safwa lounge og koster kun 24000 Qmiles.
 

Indira

Ny medlem
Är det inte så att det är rabatten som är 24.000 Qmiles? Så läser i alla fall jag tabellen i länken. Det blir alltså en rejäl rabatt men det borde fortfarande kosta 46.000 Qmiles att uppgradera (70-24=46)?
 
Toppen